قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3

تصاویر قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد؛ طراحی عجیب در کنار کمربند و حلقه

هنوز سامسونگ از گوشی‌های تاشو جدیدش رونمایی نکرده است؛ اما شاهد انتشار تصاویر قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 – Galaxy Z Flip 3 با طراحی خاص مجهز به کمربند و حلقه هستیم.

طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر رسیدن ۲۰ مرداد و رونمایی از گوشی‌های تاشو این شرکت هستند؛ اما زمان زیادی تا رویداد آنپکد باقی مانده، پس بیایید نگاهی به تصاویر منتشر شده از قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3 بیاندازیم. قاب‌های رسمی سامسونگ در سه مدل چرمی، سیلیکونی و شفاف به بازار عرضه خواهند شد.

قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3

قاب چرمی طراحی زیبایی دارد. در تصویر منتشر شده نیز نمایشگر بیرونی بزرگ‌ و مجموعه دوربین دوتایی کاملا واضح دیده می‌شود. جهت یادآوری باید بگوییم که گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 اولین گوشی‌های تاشویی هستند که توانسته‌اند با دریافت گواهی IPX8 در برابر نفوذ آب مقاوم شوند. البته قاب محافظ هیچ تاثیری در این امر ندارد و ما هم مشتاقیم لولا این گوشی‌های تاشو را ببینیم تا بفهیم سامسونگ چطور توانسته به این مهم دست پیدا کند.

قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3

بیایید به سراغ قاب محافظ بعدی بریم. این قاب از یک حلقه فلزی بهره می‌برد. هنوز کارکرد این حلقه کاملا مشخص نیست. شاید از آن برای بهتر نگه داشتن گوشی استفاده می‌شود و شاید هم می‌توان از این طریق گوشی را به کوله پشتی وصل کرد؛ هرچند که با توجه به قیمت بالای گلکسی زد فلیپ 3 ابدا توصیه نمی‌شود.

قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3

در قاب بعدی شاهد استفاده از یک کمربند و حلقه فلزی هستیم. با دقت به تصاویر می‌توان متوجه شد که کمربند تا زیر لولا رفته است و شاید بتوان با کشیدن حلقه فلزی، گلکسی زد فلیپ 3 را باز کرد. البته حتی اگر اینطور نباشد هم ترکیب رنگ نارنجی و آبی تیره در این قاب بسیار زیبا است.

قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 3

حالا نوبت قاب شفاف Galaxy Z Flip 3 است. قبول داریم که دیدنش کمی سخت است؛ اما این مدل نیز از حلقه فلزی بهره می‌برد. ظاهرا حلقه فلزی بخشی از تم سامسونگ برای قاب‌های رسمی این گوشی تاشو است.

TM Roh مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌های تاشو جدید این شرکت دارای نمایشگر‌های بزرگتری هستند و از پایداری و مولتی تسکینگ بهتر بهره می‌برند. همچنین شاهد قابلیت جدیدی برای انجام تماس ویدیویی بدون نیاز به دست هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ و مدیران و مسئولین لایق این کشور که سزاوار ستایش هستند و شرم بر مسئولین ما که فقط از این سمت و پست،فقط مسئولیت دزدیشو یاد گرفتن