قیمت گلکسی بادز 2

قیمت گلکسی بادز 2 پیش از معرفی رسمی فاش شد

سامسونگ می‌خواهد در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰ مرداد ماه از نسل جدید Galaxy Buds و گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند و امروز شاهد انتشار قیمت گلکسی بادز 2 هستیم.

رویداد بزرگ سامسونگ برای تاریخ ۲۰ مرداد ماه برنامه‌ریزی شده است و بدون شک دو ستاره اصلی این مراسم گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 هستند. شرکت کره‌ای قصد دارد علاوه بر نسل جدید گوشی‌های تاشو خود از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 4 و هدفون بی سیم Galaxy Buds 2 نیز رونمایی کند. هنوز بیش از یک هفته تا رونمایی از این گجت‌ها باقی مانده است؛ اما شاهد لو رفتن قیمت گلکسی بادز 2 هستیم.

سامسونگ گلکسی بادز 2 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده با قیمت تقریبی ۱۷۳ یورو روانه بازار خواهد شد. جالب است که قیمت اعلام شده مشابه با قیمت اولیه گلکسی بادز پلاس (۱۷۰ یورو) است. البته پیش از این، برخی منابع به برچسپ قیمتی ۱۴۹ یورویی اشاره کرده یودند. هرچند که مشخصات گلکسی بادز 2 حتی برای قیمت ۱۷۳ یورو نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد.

Buds 2 همانند نسل قبل با طراحی تو گوشی و در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه خواهد شد. نسل جدید ایرباد‌های سامسونگ از قابلیت حذف نویز فعال، ارتباطات قوی‌تر و عمر باتری بهتر بهره خواهد برد.

چندی پیش گلکسی Buds 2 با شماره مدل SM-R177 در FCC ظاهر شد و مشخص شد که این ایرباد بی سیم به باتری ۱۲۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و در کیس همراه نیز یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری جای گرفته است. گلکسی بادز 2 با نام مستعار berry شناخته می‌شود و قرار است با ایرپادز پرو اپل رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*