دوربین ایسوس زنفون 8

دوربین ایسوس زنفون 8 در نتایج دگزومارک بالاتر از گلکسی اس 21 قرار گرفت

وب‌سایت دگزومارک اقدام به انتشار نتایج آزمون دوربین ایسوس زنفون 8 – Asus Zenfone 8 کرده که نشان می‌دهد نماینده ایسوس عملکردی بهتر از گلکسی S21 داشته است.

اگر از گوشی‌های بزرگ خوشتان نمی‌آید، احتمالا به ایسوس زنفون 8 به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید نگاهی انداخته‌اید. ایسوس زنفون 8 نیز همانند آیفون 12 مینی به دوربین عریض و فوق عریض (به همراه لرزگشیر اپتیکال برای دوربین اصلی) مجهز شده‌ است؛ اما خبری از دوربین تله فوتو در آنها نیست.

این دو گوشی در بخش بررسی دوربین دگزومارک نیز امتیاز مشابهی را کسب کردند. زنفون به امتیاز ۱۲۰ رسید و آیفون نیز امتیاز ۱۲۲ را به دست آورد. اگر بخواهیم مقایسه را فقط به گوشی‌های اندرویدی محدود کنیم، باید بگوییم که امتیاز دوربین Asus Zenfone 8 حتی از گلکسی اس 21 (با امتیاز ۱۱۹) و گوگل پیکسل 5 (با امتیاز ۱۲۰) نیز بیشتر است.

دوربین ایسوس زنفون 8

بررسی دقیق‌تر نتایج منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی ایسوس توانسته در بخش تصویر برداری به امتیاز خوب 126 دست پیدا کند. در این بخش نیز زنفون از گلکسی S21 (با ۱۲۳ امتیاز) جلوتر است؛ اما پیکسل 5 (با امتیاز ۱۲۹) و آيفون 12 مینی (۱۳۲ امتیاز) عملکرد بهتری دارند.

در بخش فیلم برداری نیز شاهد برتری Zenfone در مقایسه با دو رقیب اندرویدی دیگر هستیم. گوشی ایسوس توانسته امتیاز ۱۰۸ را در این قسمت به خود اختصاص دهد؛ این در حالی است که Galaxy S21 امتیاز ۱۰۱ را کسب کرده است و پیکسل 5 نیز امتیاز ۱۰۷ را در جلوی نام خود می‌بیند. آيفون 12 مینی در این بخش با امتیاز 112 از رقبای اندرویدی خود جلوتر است.

دوربین ایسون زنفون 8 برای زوم فقط به لنز عریض و فوق عریض خود متکی است و به همین دلیل نتوانسته امتیازی بهتر از ۵۴ را در بخش بزرگنمایی کسب کند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی در زمینه زوم دیجیتال عملکرد بهتری نسبت به حسگر‌های ۱۲ مگاپیکسلی مورد استفاده در آیفون 12 مینی و پیکسل 5 داشته است؛ اما در برابر دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی S21 (امتیاز ۷۳) حرفی برای گفتن ندارد. اگر دوربین فوق عریض زنفون 8 عملکرد بهتری داشت، شرایط می‌توانست در این بخش نیز تا حدودی به نفع ایسوس تغییر کند.

پرچمدار کوچک ایسوس ویژگی‌های خوب زیادی را با قیمتی بسیار کمتر از رقبای هم اندازه خود عرضه می‌کند. این گوشی در حال حاضر ۶۷۰ یورو قیمت دارد که آن را از لحاظ اقتصادی به گزینه بهتری در مقایسه با گلکسی اس 21 و آیفون 12 مینی تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*