سریال ارباب حلقه‌ها

فیلم برداری فصل اول سریال ارباب حلقه ها به پایان رسید+اولین تصویر رسمی

سریال ارباب حلقه ها که یکی از بزرگترین پروژه‌های سرویس آمازون است و برنامه ریزی دارد تا از اوایل سپتامبر سال 2022 بر روی آنتن برود، مراحل ساخت را به اتمام رساند.

سریال ارباب حلقه ها که توسط شرکت آمازون در حال توسعه بود، مراحل فیلم برداری و تولید فصل 1 را به طور کامل پشت سر گذاشت. “ارباب حلقه ها” نوشته جی آر آر تالکین فقید، یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین رمان های تاریخ به شمار می‌رود که سال‌ها بعد از عرضه، توسط پیتر جکسون به صفحه نقره ای سینما آمد تا محبوبیت سرزمین میانه را بیش از پیش، گسترش دهد.

در سال 2017 شرکت آمازون، شوک بزرگی را به طرفداران این مجموعه وارد کرد و اعلام شد که آن‌ها در حال ساخت سریالی چند فصلی از دنیای ارباب حلقه ها هستند.

داستان سریال ارباب حلقه ها، صدها سال پیش از اتفاقات اولین قسمت از فیلم این مجموعه، یعنی “یاران حلقه” جریان دارد. تالکین برای این خط زمانی، لقب “دوره دوم” را انتخاب کرده بود که حدود 3441 سال به طول انجامید. این دوره با شکل گیری ایده ساخت “حلقه یکتا” آغاز می‌شود و در نهایت با شکست ارتش سائرون به پایان می‌رسد. همانطور که مشخص است، دوره دوم می‌تواند حماسه‌ها و چهره‌های جدیدی را به طرفداران معرفی کند.

همانطور که احتمالا می‌دانید، آمازون با وسواس خاصی از لو رفتن هر گونه جزئیات مرتبط با سریال ارباب حلقه ها پیشگیری می‌کند. اما چندی پیش، مسئولان این شرکت تصمیم گرفتند تا از تاریخ پخش رسمی این سریال رونمایی کنند. این سریال قرار است از سپتامبر سال 2022 در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد. اکنون هم خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد مراحل ساخت سریال به اتمام رسیده است.

بر اساس گزارش عرضه شده، فیلم برداری این سریال در کشور نیوزیلند به پایان رسیده است و می‌توان انتظار پخش 20 قسمت با بودجه تخمینی 426 میلیون دلار برای همین یک فصل را داشت. فیلم برداری سریال ارباب حلقه ها از فوریه سال 2020 آغاز شده بود و در طول مسیر با موانع مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه‌های سخت گیرانه روبه رو شد.

در قسمت پایین می‌توانید اولین تصویر رسمی منتشر شده از این سریال را مشاهده کنید.

سریال ارباب حلقه‌ها

بر اساس ادعای Patrick McKay و J.D Payne سریال ارباب حلقه ها می‌تواند به پرخرج‌ترین سریال تاریخ تلویزیون تبدیل شود که البته با مقایسه‌ای اجمالی می‌توان ادعای سازندگان را تایید کرد. سریال Game of Thrones که خود یکی از پرخرج‌ترین سریال های تاریخ است، برای هر فصل حدود 100 میلیون دلار هزینه صرف می‌کرد که در مقابل هزینه 465 میلیون دلاری ارباب حلقه ها، ناچیز به نظر می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید که آیا این سریال هم می‌تواند به اندازه سه گانه اصلی این مجموعه، جادویی باشد یا قرار است مانند سه گانه هابیت ما را ناامید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*