مقاوم ترین گوشی های اندرویدی بازار

در مطلب قبلی شما را با گوشی مقاوم جدید kyocera Torque G02 آشنا کردیم.محصولی که به ادعای سازنده اولین گوشی هوشمندی است که می‌تواند در زیر آب شور دریا هم کار کند.به همین بهانه در این مطلب قصد داریم تا بهترین گوشی های اندرویدی مقاوم و جان سخت حال حاظر بازار را به شما معرفی کنیم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Samsung Galaxy Xcover 3؛ ۳۰۰ دلار

گلکسی Xcover 3 حدود یکماه پیش به بازار عرضه شد و با دارا بودن استاندارد IP67 و MIL-810G یک محصول مقاوم در برابر آب، گرد و غبار، دمای بالا و شوک و ضربه بوده و اگر چه مشخصات سخت افزاری آن جایی میان بازار رده اقتصادی تا میان رده پرسه می زند، یکی از معدود گوشی هایی است که به خوبی از سوء کاربری جان سالم به در می برد! Xcover 3 صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با وضوح ۴۸۰x800 پیکسل داشته و با چیپ ست چهار هسته ای و ۱.۲ گبگاهرتزی، ۱.۵ گیگابایت RAM داشته و دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی است.

 CAT S50؛ ۵۰۰ دلار

CAT S50 نیز به مانند محصول قبل استاندارد IP67 و ۸۱۰G را همراه با خود یدک می کشد. جالب اینکه صفحه نمایش آن به خوبی به انگشتان خیس پاسخ داده و فناوری بهبود صوتی به کار رفته در آن صدای واضح تری را برای مکالمه در مکان های شلوغ فراهم می کند. این گوشی صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی با وضوح ۷۲۰p داشته و از چیپ ست Snapdragon 400 با ۲ گیگابایت RAM و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

Sonim XP6؛ ۵۴۵ دلار

این گوشی یکی از معدود سرسخت هایی است که در میان همتایان خود موفق به کسب گواهینامه IP67 شده است. صفحه نمایش Sonim XP6 لمسی است و با این وجود یک صفحه کلید عددی به همراه دکمه های ناوبری هم برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این بلندگوی اصلی بسیار قدرتمند بوده و یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی خیال کاربر را از دغدغه شارژ ممتد آسوده می سازد.

 Sonim XP7؛ ۵۷۹ دلار

این گوشی اندرویدی جان سخت نیز محصول سونیم بوده و البته دیگر در آن خبری از صفحه کلید عددی نیست. XP7 تاییدیه استاندارد IP69 و ۸۱۰G را کسب نموده و با صفحه نمایش ۴ اینچی لمسی به یک باتری پر ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی برای امور پردازشی خود چیپ ست Snapdragon 400 را به کار می گیرد.

 Kyocera DuraForce؛ ۴۱۹ دلار

DuraForce یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی و چیپ ست Snapdragon 400 است که دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی بوده و از باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد. تا یادمان نرفته، این گوشی برای شرایط سخت تاییدیه IP68 و ۸۱۰G را دریافت نموده است.

Kyocera Brigadier؛ ۳۹۹ دلار

Brigadier یکی از گوشی های هوشمند نادری است که محافظ صفحه نمایش آن از جنس کریستال یاقوت بوده و در برابر خراش بسیار مقام است. البته این دستگاه به لطف استاندارد IP68 و ۸۱۰G نیز مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. در رابطه با مشخصات، صفحه نمایش آن ۴.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p بوده و با ۲ گیگابایت RAM از چیپ ست Snapdragon 400 و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

Plum Gator Plus؛ ۱۳۳ دلار

اگر کاربری در پی یک هوشمند جان سخت و ارزان قیمت باشد، Plum Gator Plus گزینه ای است که باید حتما به آن بیاندیشد. این گوشی علاوه بر دارا بودن همان تاییدیه های معمول برای شرایط نامساعد، به یک باتری با دوام ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و صفحه نمایش آن ۳.۵ اینچی و دوربین آن ۵ مگاپیکسلی است.

 VeryKool Rock RX2؛ ۳۹۵ دلار

Rock RX2 موجود مقاومی است که می تواند تا عمق ۵ متری را در آب غوطه ور شده و دوام بیاورد. از طرفی صفحه نمایش ۴.۳ اینچی آن به خوبی انگشتان را از پشت دستکش تشخیص می دهد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. پردازش امور به چیپ ست چهار هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی محول شده و باتری آن ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Conquest S6؛ ۳۲۵ دلار

Conquest S6 مستقیم از چین می آید و بدنه بسیار مقاومی داشته و استاندارد IP68 را داراست. باتری این گوشی ۲۹۰ گرمی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و چیپ ست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای آن MediaTek MT6732 است که توسط ۱ گیگابایت RAM همراهی می شود.

نظر شما در مورد این گوشی های سخت جان چیست ؟

درباره آیدا صالحی

آیدا صالحی در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده و عاشق تکنولوژی و مباحث علمی است.طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و ترجمه متون انگلیسی هم از دیگر فعالیت های او می باشد.وی به عنوان نویسنده در وب سایت گجت نیوز مشغول فعالیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا خبری از ۱۲۰۰ نیست؟؟؟؟؟؟// :The-Incredible-Hulk:

  2. ۱۲۰۰ عجب گوشیه :Happy-Grin:

  3. چرا اثری از سونی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!