آهنگ های مجاز

آهنگ های مجاز و جدید را از کدوم سایت دانلود کنیم ؟

سالیان سال، فضای مجازی به ویژه سایت‌ها بستری برای انتشار آهنگ و موزیک ویدئو هنرمندان (خواننده – آهنگساز – ترانه سرا – تنظیم کننده… ) در سراسر جهان به حساب می‌آید که معمولا توسط یک واسطه که تخصص در زمینه پخش اثر هنری دارد با هماهنگی و برنامه ریزی، پخش اثر صورت می‌گیرد؛ به طور خلاصه سایت‌ها و در کل فضای مجازی شاهراهی برای پخش اثرات هنری از جمله آهنگ و موزیک ویدئو شناخته شده است.

با گذشت زمان اکثر سایت های معتبر دانلود آهنگ، آزمون و خطاهای بسیاری رو انجام دادند و تجربه های زیادی را به دست آوردند مخصوصا سایت‌هایی که فقط اثرهای خوانندگان مجاز داخلی را منتشر کردند و هنوز هم پخش می‌کنند.

هنرمندان داخل کشور (خوانندگان – آهنگسازان – ترانه سرایان – تنظیم کنندگان … ) مانند سایر هنرمندان در جهان همیشه به دنبال این بودند که اثر مجاز خود را با کیفیت و در زمان مناسب با کمک پخش کننده‌ها در سایت‌های معتبر داخلی منتشر کنند که متاسفانه بسیاری از سایت‌ها با مقاومت و انحصارطلبی اکثر اثرهای جدید و مختلف را منتشر نمی‌کنند و در نتیجه کاربران به سختی به آن آهنگ‌ها و موزیک ویدئو دسترسی پیدا می‌کنند.

نسل موزیک برندی معروف در زمینه انتشار و پخش جدیدترین آهنگ‌ها که بیش از 10 سال سابقه در این حوزه در چارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کند که در روز هزاران کاربر در داخل و خارج طرفدار این سایت و مجموعه هستند، این سایت آرشیو کامل اکثر خوانندگان داخل کشور دارای مجوز را با سرعت بالا و به بهترین کیفیت از جمله رضا صادقی و تک آهنگ‌های پر بازدید از جمله شب آهنگی مسعود صادقلو  را در اختیار عموم قرار داده است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*