نوکیا Asha 302 در بارسلون

 


نوکیا Asha 302 یک گوشی عالی با صفحه‌کلید QWERTY است و برای جوانان حرفه‌ای که نیاز به برقراری ارتباط به کسب و کارشان دارند و دوست دارند با خانواده و دوستانشان در تماس باشند گزینه‌ای ایده‌ال است. بدنه فلزی و صفحه‌کلید QWERTY کامل تایپ متن را بسیار لذت‌بخش می‌کند و دسترسی به ایمیل و چت تنها با یک کلیک سریع، نمایانگر این است که دیگر لازم نیست از دسترس خارج شوید.
شما می‌توانید برای اولین بار در یک گوشی سری ۴۰ نوکیا از Mail for Exchange برای مدیریت آسان ایمیل‌های کاری خود و همگام کردن مخاطبان و تقویم استفاده کنید و در همان حال از طریق Nokia Social با برنامه‌هایی دلخواه نظیر WhatsApp با دیگران در ارتباط بمانید. Nokia Social به شما امکان می‌دهد تا همه فیدها و آپدیت پست‌ها را درست روی صفحه‌نمایش گوشی خود ببینید.
استفاده از مرورگر نوکیا دسترسی به اینترنت را تجربه‌ای سریع‌تر، توانمندتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند. این گوشی فقط برای لذت بردن از کسب و کار ساخته نشده است. نوکیا Asha 302 دوربین ۳٫۲ مگاپیکسل با بزرگ‌نمایی دیجیتال ۴ برابر، رادیو اف‌ام استریو پیشرفته، پخش‌کننده رسانه با پشتیبانی از کارت حافظه و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت دارد.

امکانات اصلی:

    دوربین: ۳٫۲ مگاپیکسل با ۴ برابر زوم دیجیتال
    حافظه: قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه
    ابعاد: ۱۱۵٫۲×۵۸٫۹×۱۳٫۵ میلی‌متر
    وزن: ۱۰۶ گرم
    مدت زمان استندبای یا آماده‌به‌کار: تا ۲۹ روز
    مدت زمان مکالمه: تا ۹ ساعت
    حافظه داخلی: ۱۴۰ مگابایت
    سایر امکانات: رادیو اف‌ام استریو، پخش‌کننده موسیقی، قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم Wi-Fi

از ماه اکتبر ۲۰۱۱ که عرضه  سری گوشی‌های آشا به بازار ۱۰۰ کشور آغاز شد، مرورگر نوکیا در هر ثانیه ۴ کاربر جدید را به خانواده خود افزود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*