مشخصات ردمی 10

رندر‌ها و مشخصات ردمی 10 توسط یک خرده فروشی آنلاین فاش شد

یک خرده فروشی آنلاین در سنگاپور رندر‌ها و مشخصات ردمی 10 – Redmi 10 را منتشر کرده است. گوشی معرفی نشده شیائومی از تراشه مدیاتک هلیو جی 88 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

شیائومی توانسته در یک سال گذشته رشد چشمگیری را در بازار‌های جهانی تجربه کند و گوشی‌های سری ردمی نیز نقش مهمی در این موفقیت داشته‌اند. امروز خبر رسید که یک خرده فروشی سنگاپوری در وب‌سایت خود تصاویر و مشخصات گوشی ردمی 10 را منتشر کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی ردمی 10

ابعاد ردمی 10 برابر با ۱۶۲ در ۷۵.۳ در ۸.۹۵ میلی‌متر است و جنس بدنه گوشی نیز از پلی کربنات است. این دستگاه میزبان یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD است که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. در حفره مرکزی نمایشگر نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

شیائومی در بدنه پشتی گوشی از ترکیب دوربین چهارگانه استفاده کرده است. گوشی Redmi 10 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات ردمی 10

توان پردازشی این گوشی توسط تراشه هلیو جی 88 تامین می‌شود. این تراشه در کنار ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کارت microSD فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل‌های خود داشته باشند.

در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور اندروید 11 به همراه رابط کاربری MIUI 12 هستیم. گوشی جدید ردمی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات ردمی 10 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و جک ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

همانطور که در تصاویر منتشر شده نیز مشخص است، ردمی 10 در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

ماه گذشته Redmi 10 با شماره مدل 21061119AG تاییدیه FCC را دریافت کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این سایت، این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد و در نسخه‌های ۴+۶۴ گیگ، ۴+۱۲۸ گیگ و ۶+۱۲۸ گیگ روانه بازار خواهد شد. با توجه به مشخص شدن اکثر مشخصات ردمی 10 شیائومی، می‌توان گفت که زمان زیادی تا معرفی رسمی باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*