حسینیه مجازی آیگپ

حسینیه مجازی آیگپ در ایام محرم

حسینیه مجازی آیگپ در ایام محرم همانند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با شعار هر خانه یک حسینیه مهمان خانه‌های عزاداران حسینی خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا در محرم امسال نیز همانند سال قبل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌های اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. از این رو پیام رسان آیگپ همانند سال گذشته طرح حسینیه مجازی آیگپ را برای دوستداران اهل بیت در نظر گرفت و با شعار هر خانه یک حسینیه مهمان خانه‌های عزاداران حسینی خواهد شد.

 برنامه‌های حسینیه مجازی آیگپ در ایام محرم

در حسینیه مجازی آیگپ امسال قسمت‌ها و آیتم‌های مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده است تا آنها بتوانند با توجه به حس و حال و علاقه‌مندی‌های خود از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند. یکی از این برنامه‌ها ویژه برنامه ایام سوگواری امام حسین (ع) با عنوان مهلا است که هر شب راس ساعت 19 از آیگپ برای کاربران پخش خواهد شد. این ویژه برنامه با میزبانی محمد حسین پویانفر و با حضور مهمانان سرشناس مختلف با حال و هوای محرم و با مشارکت همراه اول به تولید رسیده است.

همچنین کاربران آیگپ در شب‌های محرم پس از نماز مغرب و عشاء قادر خواهند بود در مجلس عزای امام حسین (ع) با نوای دلنشین مداحی کربلایی محمد حسین پویانفر، به همراه فیض بردن از کلام سخنرانان مذهبی حضور پیدا کرده و این مراسم را به شکل زنده از حرم امام زاده صالح (ع) مشاهده کنند.

از سایر امکانات حسینیه مجازی آیگپ می‌توان به برنامه‌های مداحی آنلاین، زیارت عاشورا، کانال‌های ویژه محرم، پادکست‌های مختلف، مداحی به زبان عربی و آذری، سخنرانی‌های مذهبی و مسابقه مداحی اشاره کرد. این برنامه‌ها باعث خواهند شد تا کاربران بتوانند بدون حضور در اجتماعات به دلیل شرایط کرونایی، از مراسم عزاداری امام حسین (ع) بهره‌مند شوند و به سبک و سیاق خود به سوگواری بپردازند.

کاربران برای استفاده از امکانات حسینیه مجازی آیگپ و سایر خدمات این اپلیکیشن ایرانی می‌توانند عدد 1 را به 10004427 ارسال کنند و یا از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی آن را دانلود و نصب نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*