پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ ؛ امروز رأس ساعت 18:30

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ – Samsung Galaxy Unpacked 2021 را امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد رأس ساعت 18:30 از گجت نیوز دنبال کنید.

کمپانی سامسونگ امروز ۲۰ مرداد ماه رأس ساعت ۱۸:۳۰ میزبان دومین رویداد سالانه Galaxy Unpacked خود در سال ۲۰۲۱ است که در آن از تازه‌ترین دستاوردهای سخت افزاری خودش رونمایی خواهد کرد. اگر به وب‌سایت رسمی سامسونگ سر بزنید، متوجه خواهید شد که این رویداد با شعار “Get ready to unfold” به معنی «برای باز کردن آماده شوید» برگزار خواهد شد. این می‌تواند شایعاتی که در خصوص رونمایی از نسل جدید دو گوشی تاشو زد فولد و زد فلیپ در این رویداد شنیده می‌شد را تأیید کند.

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ

اگر شما هم می‌خواهید این مراسم را به صورت زنده مشاهده کنید، می‌توانید امروز ساعت 18:30 به همین پست مراجعه کنید. اما سامسونگ قرار است چه محصولاتی را در این کنفرانس رونمایی کند و باید منتظر ملاقات با چه گجت‌هایی باشیم؟

در مطلبی جداگانه به صورت مفصل به انتظاراتی که از مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ داریم پرداختیم. امروز سامسونگ می‌خواهد از گوشی تاشو جدید سری زد فولد به نام گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کند. گفته می‌شود این گوشی تاشو هم اکنون می‌تواند از قلم هوشمند S Pen که پشتیبانی از آن به مدل گلکسی اس ۲۱ اولترا اضافه شده بود نیز استفاده کند. سخت افزار زیر قاب این گوشی نیز در رده پرچمداران خواهد بود و با قیمتی حدود ۲ هزار یورو عرضه می‌شود.

محصول بعدی که در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ شاهد حضور آن خواهیم بود، دیگر گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ خواهد بود. ظاهراً سومین نسل زد فلیپ نسبت به نسل گذشته خودش کوچک‌تر شده، در حالی که از همان باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. ظاهراً این گوشی نیز در مشخصات فنی مشابه مدل زد فولد ۳ است و در قامت یک پرچمدار توانمند وارد بازار خواهد شد.

گلکسی واچ ۴، دیگر محصولی است که سامسونگ آن را با خودش به آنپکد امسال خواهد آورد. نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در دو نسخه معمولی و کلاسیک عرضه خواهد شد که هر یک دارای دو مدل ۱.۳۶ و ۱.۱۹ اینچی هستند. از مهم‌ترین ویژگی این دو محصول می‌توان به ظرفیت باتری مناسب و همچنین استفاده از سیستم عامل Wear شرکت گوگل به جای Tizen اشاره کرد.

و در نهایت باید به هدفون بی‌سیم جدید گلکسی بادز ۲ اشاره کنیم که به فناوری حذف نویز فعال (ANC) و سه میکروفون مجهز خواهد بود. عمر باتری این هدفون حداکثر ۸ ساعت است و تنها با ۵ دقیقه شارژ می‌تواند ۱ ساعت شارژدهی داشته باشد. این محصول ضد آب بوده و از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

ضمن اینکه می‌توانید پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ را از همین جا مشاهده کنید، گجت نیوز تمام اخبار مربوط به محصولات و اتفاقات این رویداد را به صورت جداگانه نیز روی خروجی خود قرار خواهد داد.

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*