گوشی گلکسی A52s

مشخصات فنی گوشی گلکسی A52s منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی گوشی گلکسی A52s منتشر شده که خبر از مجهز بودن این گوشی مورد به پردازنده Snapdragon 778 می‌دهد.

در این چند وقت اخیر شاهد انتشار شایعات زیادی در مورد گوشی گلکسی A52s، محصول مورد انتظار شرکت سامسونگ بوده‌ایم. اما حالا شخصی به نام Ronald Quandt بیشترین جزئیات ممکن از مشخصات فنی ای 52 اس را فاش کرده است. گوشی گلکسی ای 52 اس در واقع نسخه ارتقا یافته A52  استاندارد به شمار می‌رود که بزرگترین تفاوت آن در چیپ ست پردازنده آن نهفته است.

گوشی گلکسی A52s

این گوشی از پردازنده جدیدتر و کارآمدتر Snapdragon 778 به جای Snapdragon 750G که در مدل استاندارد به کار رفته بود، بهره می‌برد. این پردازنده جدید می‌تواند تا 15% عملکرد بهتری در اجرای تک یا چند هسته‌ای داشته باشد. کوانتد ادعا کرده است که گوشی گلکسی A52s تنها در یک نسخه با 6 گیگابایت رم همراه 128GB فضای ذخیره سازی در اروپا عرضه می‌شود، اما برای سایر نواحی مدل 8GB رم و 256 حافظه هم در نظر گرفته شده است.

بقیه مشخصات فنی هم مشابه مدل A52 است و در این گوشی هم شاهد صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر AMOLED با نرخ بارگذاری 120 هرتز و ستاپ دوربین پشتی 64 مگا پیکسلی هستیم. باتری این گوشی هم مانند مدل استاندارد از نوع 4500 میلی آمپر در ساعتی است.

در بخش نرم افزاری هم می‌توان به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One 3.1 اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز نعنایی، آبی و بنفش با قیمت 499 یورو در اروپا قابل خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*