اوپو A16s

گوشی اقتصادی اوپو A16s با دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

گوشی اقتصادی اوپو A16s رونمایی شد. Oppo A16s به دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و از NFC و شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

اوپو در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدیدش با نام اوپو A16s در هلند رونمایی کرد. این دستگاه در واقع جانشین مدل اوپو A16 است و از دو سیم کارت 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شده و اوپو نیز برچسب قیمتی ۱۷۵ دلاری را برای آن برگزیده است. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت Oppo A16s را خریداری کنند.

مشخصات اوپو A16s

اوپو A16s

تنها تفاوت اوپو A16s با نسل قبلی خود به اضافه شدن پشتیبانی از NFC مربوط می‌شود. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. نرخ تازه‌سازی نمایشگر برابر با ۶۰ هرتز است و در ناچ قطره طور آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

اوپو تصمیم گرفته در بدنه پشتی گوشی اقتصادی خود از ترکیب دوربین سه‌گانه استفاده کند. این مجموعه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از دوربین پشتی اقدام به فیلم برداری با رزولوشن 1080 و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه کنید.

قلب تپنده اوپو ای 16 اس تراشه مدیاتک هلیو G35 است که در کنار ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. وظیفه پردازش امور گرافیکی نیز بر عهده PowerVR قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد.

حسگر اثر انگشت اوپو A16s در بدنه کناری گوشی قرار گرفته است و در بخش نرم افزاری نیز شاهد استفاده از اندروید 11 به همراه ColorOS 11.1 هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*