بهترین تبلت های لنوو

بهترین تبلت های لنوو در سال ۲۰۲۱

در بین تولیدکنندگان تبلت در جهان، برند لنوو به دو دلیل قیمت مقرون به صرفه و تنوع محصولات بالا خود مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

این برند هر ساله تبلت‌هایی با ساختار و عملکرد‌های متفاوتی را تولید و روانه بازار می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین تبلت‌های لنوو در سال ۲۰۲۱ را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با برترین تبلت‌های امسال آشنا شوید. همچنین می‌توانید تمام محصولاتی که در این بخش معرفی می‌شوند را به صورت اورجینال از طریق نمایندگی لنوو خریداری نمایید.

انواع تبلت‌های لنوو:

در ابتدا می‌خواهیم معرفی کلی در ارتباط با انواع سری تبلت‌های لنوو داشته باشیم تا بیشتر با ساختار و عملکرد مدل‌های مختلف این برند آشنا شوید.

سری tab و smart tab

این دو سری تبلت تفاوت چندانی با هم ندارند و در برخی ویژگی‌های سخت افزاری و ساختاری دارای وجه تمایز هستند. به طور کلی این دو سری تبلت تنوع مدلی بسیار بالایی دارند و جزو یکی از معروف‌ترین سری‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند.

سری yoga

سری yoga، دارای ساختاری خاص و منحصر به فرد است. در این تبلت‌ها لولای مخصوصی تعبیه شده است که به وسیله آن می‌توانید دستگاه را در چهار جهت مختلف قرار دهید و از آن استفاده کنید. می‌توانید آن را در دست بگیرید، در حالت ایستاده بگذارید، بر روی میز بگذارید و آویزان کنید. این سری تبلت‌ها به دلیل وجود لولای چند جهتی خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و یکی از پرفروش‌ترین‌ها می‌باشند. با مراجعه به فروشگاه نمایندگی لنوو می‌توانید هرکدام از این سری تبلت‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

معرفی برترین تبلت‌های لنوو در سال ۲۰۲۱:

بهترین تبلت های لنوو

حال که با انواع تبلت‌های لنوو آشنا شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تبلت‌ های لنوو در سال ۲۰۲۱ را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

در بین بهترین تبلت های لنوو در سال ۲۰۲۱، این مدل یکی از قدرت‌مند‌ترین‌ها می‌باشد. این تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز است و با وجود صفحه نمایش ۱۳ اینچی آن، می‌توانید تجربه کار با یک لپ تاپ را داشته باشید. این تبلت مجهز به پردازنده قدرتمند ۵ هسته‌ای در مدل 10th Generation Intel® Core™ i5 Processor است که باعث افزایش قدرت پردازشی این تبلت شده است

همچنان رم ۸ گیگابایتی مکمل با پردازنده مرکزی عمل کرده و باعث بالا رفتن سرعت سیستم عامل در هنگام فعالیت‌های سنگین شده است. حافظه داخلی این تبلت ۲۵۶ گیگابایت است میزان حجم فوق‌العاده‌ای برای یک تبلت ویندوزی به حساب می‌آید. باتری تبلت می‌تواند تا حدود ۱۰ ساعت شارژ را هنگام استفاده درون خود نگه دارد و با کمبود شارژ روبرو نخواهید شد. همچنین به دلیل وجود هوش مصنوعی، ظرفیت باتری حدود ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

تبلت duet 7i به دلیل پردازنده قدرتمند و حافظه داخلی بسیار بالای خود، توانسته به یکی از بهترین تبلت‌های لنوو در سال ۲۰۲۱ تبدیل شود.

برای خرید این تبلت قدرتمند می‌توانید به وب سایت نمایندگی لنوو مراجعه کنید.

تبلت لنوو Tab YogaSmart 10:

یکی دیگر از بهترین تبلت های لنوو در سال ۲۰۲۱، yoga smart 1p است که به دلیل باتری قوی و سی پی یو ۸ هسته‌ای خود، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. سی پی یو ۸ هسته‌ای در مدل Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 در کنار رم ۴ گیگابایتی، می‌تواند از پس پردازش و اجرای انواع بازی‌ها و نرم افزار‌های گرافیکی سنگین بر بیاید.

پردازنده گرافیکی در مدل adreno نیز تأثیر به‌سزایی در افزایش سرعت و دقت پردازش تبلت دارد.

حافظه داخلی این تبلت ۶۴ گیگابایت است و بستری مناسب برای ذخیره انواع دیتا و نصب بازی‌ها و برنامه‌های مختلف را در اختیار دارید.

اندازه صفحه نمایش این تبلت حدود ۱۰ اینچ است که نسبت به مدل قبلی مقداری کوچک‌تر می‌باشد. همانطور که گفتیم قدرت بسیار زیاد باتری لپ تاپ شاخص‌ترین ویژگی آن است. باتری این تبلت 7000 میلی آمپر است که می‌تواند در حین استفاده‌های متداول تا حدود ۱۱ ساعت شارژ را درون خود نگه دارد. همچنین با وجود صفحه نمایشی با کیفیت full hd و تراکم پیکسلی 1920*1200، این تبلت برای انجام بازی‌های مختلف و تماشای فیلم و سریال بسیار گزینه مناسبی است.

تبلت لنوو Tab M10 TB-X606X:

به عنوان یکی دیگر از بهترین تبلت های لنوو در سال ۲۰۲۱ باید به این مدل اشاره کنیم. این مدل در واقع یک تبلت دانش آموزی است و معمولا برای استفاده‌های روزمره و روتین مورد استفاده قرار می‌گیرد. حافظه داخلی این تبلت ۶۴ گیگابایت و رم آن ۴ گیگابایت است. همچنین پردازنده مرکزی این تبلت مدل MediaTek® Helio P22T Tab، Octa-Core و پردازنده گرافیکی آن Integrated می‌باشد.

با این میزان مجموعه سخت افزاری، می‌توانید بازی‌ها و نرم افزار‌های مختلف در تبلت اجرا کرده و به‌ندرت کندی و هنگ را تجربه کنید. در عین حال که این تبلت قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد، ولی دارای عملکرد سخت افزاری بسیار مناسب و نسبتا قوی است. صفحه نمایش این تبلت نیز مانند دیگر تبلت‌های هم‌رده، حدود ۱۰ اینچ است.

دقت تصویر صفحه نمایش 1920*1200 پیکسل است که به راحتی می‌توانید بازی، فیلم و نرم افزار‌های مختلف را با کیفیت اصلی اجرا کنید. باتری این تبلت ۵۱۰۰ میلی آمپر است و حدود ۸ ساعت شارژ را درون خود نگه می‌دارد.

به عنوان ویژگی‌های شاخص این تبلت باید به صفحه نمایشی با وضوح Full HD و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای اشاره کنیم.

در بین بهترین تبلت‌های لنوو در سال ۲۰۲۱، این تبلت گزینه اقتصادی و در عین حال قدرتمندی به حساب می‌آید.

با مراجعه به نمایندگی لنوو می‌توانید این تبلت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X:

اگر به دنبال تبلتی با قیمت مناسب و سطح کیفی نسبتا خوبی هستید، این مدل گزینه مناسبی برای شما است. پردازنده مرکزی و گرافیکی این تبلت به ترتیب Quad-Core CPU و Mali-400 GPU هستند. رم این تبلت ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است. ممکن است در حین فعالیت‌های سنگین مقداری کندی را تجربه کنید، ولی به صورت کلی این تبلت توانایی پردازش نسبتا مناسبی دارد.

پردازنده‌های تبلت قابلیت اجرای بیشتر بازی‌ها و نرم‌افزار‌ها را دارند می‌توانید بدون اختلال هر یک از آن‌ها را اجرا کنید.

یکی از نقاط ضعف این تبلت، صفحه نمایش ۷ اینچی آن است که شاید برای تمام فعالیت‌ها مناسب نباشد. وضوح تصویر 1024 × 600 پیکسل است و کیفیت تصاویر و ویدئو‌ها در آن متوسط می‌باشد.

شاخص‌ترین ویژگی این تبلت قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آن است. البته کیفیت صفحه نمایش و حافظه داخلی تبلت نیز می‌تواند از ویژگی‌های شاخص آن به حساب بیاید.

چطور می‌توانم این تبلت‌ها را خریداری کنم:

بهترین تبلت های لنوو

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل بهترین تبلت های لنوو در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم. در نتیجه می‌توانید با بررسی مشخصات سخت افزاری و ساختاری هر یک از تبلت‌ها، گزینه مناسبی را انتخاب کنید. برخی مدل‌ها مخصوص فعالیت‌های سنگین و پردازش بازی‌ها و نرم افزار‌های گرافیکی هستند و برخی برای فعالیت‌های روزمره و معمولی مناسب می‌باشند.

در صورت تمایل می‌توانید هر یک از تبلت‌های معرفی شده را با مناسب‌ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال همراه با ضمانت نامه معتبر لنوو از فروشگاه نمایندگی لنوو خریداری نمایید. تمامی تبلت‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ در فروشگاه موجود می‌باشند و می‌توانید بر حسب سلیقه و سطح نیاز خود، هریک از آن‌ها را خریداری کنید و استفاده از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.