آواهای انتظار ویژه محرم

درآمدهای آواهای انتظار ویژه محرم همراه اول به سازمان بهزیستی اهدا می‌شود

درآمدهای آواهای انتظار ویژه محرم همراه اول به سازمان بهزیستی اهدا می‌شود. تمامی مشترکان همراه اول با فعالسازی این آواها می‌توانند در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

اپراتور همراه اول همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) آواهای انتظار ویژه این ماه شامل «سلام بر محرم با صدای مهدی میرداماد و کد 18472»، «مقتل امام حسین با صدای نادر جوادی اردبیلی و کد 46760»، «ارباب عاشقی با صدای محسن ابراهیم زاده و کد 14249»، «سلام آقا با صدای حسین خلجی و کد 26490»، «اباعبدالله با صدای میثم خدادوست و کد 15709» و «ای ارباب دلم با صدای محمدحسین حدادیان و کد 10654» را برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است.

اهدای درآمد آواهای انتظار ویژه محرم همراه اول به بهزیستی

مشترکان این اپراتور با ارسال کد هر آوا به شماره 8989 می‌توانند آن را فعال کنند. پس از این که سرویس آوای انتظار روی خط کاربر فعال شد، افرادی که با این کاربر تماس بگیرند در زمان انتظار به جای شنیدن بوق معمولی، آهنگ انتخاب شده توسط کاربر را خواهند شنید. برای استفاده از این سرویس به اعمال تنظیمات خاصی روی گوشی نیازی نبوده و با هر نوع موبایلی می‌توان از آنها بهره‌مند شد.

گفتنی است هزینه ماهیانه این آواهای ویژه که به مناسبت ماه محرم در نظر گرفته شده است، 300 تومان بوده که قرار است درآمدهای حاصل از آنها به سازمان بهزیستی اهدا شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*