گوشی اسنپدراگون

امتیاز دگزومارک دوربین گوشی اسنپدراگون بیشتر از آیفون 12 پرو مکس است

وب‌سایت دگزومارک به بررسی دوربین گوشی اسنپدراگون اینسایدرز پرداخته است. در نتیجه نهایی Smartphone for Snapdragon Insiders توانسته در جایگاهی بالاتر از آیفون 12 پرو مکس قرار گیرد.

در تیر ماه سال جاری بود که شرکت اسنپدراگون از گوشی جدید خود که با همکاری ایسوس ساخته شده بود، پرده برداری کرد و حالا نوبت به بررسی دوربین اسنپدراگون اینسایدرز توسط وب‌سایت دگزومارک رسیده است.

موج اول بررسی‌های مربوط به گوشی اسنپدراگون در روز دوشنبه منتشر شدند و اکثر آنها به کیفیت نه چندان خوب دوربین این گوشی اشاره داشتند. بنابراین احتمالا دستگاهی که در اختیار DxOMark قرار گرفته دارای یک بیلد منتشر نشده بوده است.

گوشی اسنپدراگون

در واقع شرکت سازنده چندی پیش اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی را برای مشکل نمایش بافت‌ها، نویز، اضافه شدن حالت رزولوشن بالاتر، فوکوس خودکار، HDR بهبود یافته و کاهش نویز مولتی فریم عرضه خواهد کرد و تمامی این بخش‌ها در تست دگزو عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند.

گوشی Smartphone for Snapdragon Insiders از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به حسگر ۱/۱.۷۳ اینچی IMX686 سونی و دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. در کنار این دوربین ماژول ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۵۵ اینچی برای تصویر برداری فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و توانایی بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری قرار گرفته‌اند.

وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز به عهده یک حسگر ۲۴ مگاپیکسلی است. هرچند که دگزومارک به بررسی دوربین سلفی نپرداخته است.

گوشی اسنپدراگون

دوربین گوشی اسنپدراگون اینسایدرز توانسته امتیاز کلی ۱۳۳ را کسب کند. فوکوس خودکار سریع و دقیق، نویز کم، گستره داینامیک فوق‌العاده و تعادل رنگ سفید دقیق باعث شده‌اند که این گوشی امتیاز ۱۴۲ را در بخش عکاسی به خود اختصاص دهد.البته دگزومارک به کمی عدم دقت در بازتولید رنگها، عملکرد ناپایدار در تعادل رنگ سفید دوربین تله فوتو و از بین رفتن بافت هم اشاره کرده است.

این گوشی توانسته در تست فوکوس خودکار و گستره داینامیک عملکرد بی نقصی را از خود ارائه دهد و نتیجه نهایی حتی بهتر از شیائومی می 11 اولترا و اپل آیفون 12 پرو باشد. هرچند که در شرایط نوری کم، جزئیات تصویر کمی آسیب می‌بینند.

دوربین گوشی اسنپدراگون اینسایدرز در بخش فیلم برداری امتیاز ۱۱۱ را به خود اختصاص داده است. این امتیاز نتیجه فوکوس خودکار قوی، رنگ‌های دقیق و عملکرد مناسب لرزشگیر است و البته عملکرد نه چندان جالب در هنگام فیلم برداری در نور کم نیز روی آن تاثیر گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*