فیلم Fast & Furious 10

فیلم Fast & Furious 10 در سال 2023 میلادی اکران خواهد شد

کمربندهای خود را محکم ببندید، چراکه فیلم Fast & Furious 10 در سال 2023 میلادی اکران خواهد شد تا به اختتامیه این مجموعه پرطرفدار تبدیل شود.

بعد از تاخیرهای فراوان، فیلم سریع و خشن 9 که با نام F9 هم شناخته می‌شود، بالاخره راهی سینماها شد و فروش موفقی را هم تجربه کرد. حالا بعد از تنها دو ماه از اکران این فیلم، شرکت Universal Pictures به صورت رسمی اعلام کرده است که فیلم Fast & Furious 10 هم به کارگردانی جاستین لین در تاریخ 7 آوریل 2023 میلادی اکران خواهد شد.

پیش از این وین دیزل، ستاره و تهیه کننده این مجموعه اعلام کرده بود که فیلم برداری قسمت آخر سری “سریع و خشن” از آوریل 2022 آغاز خواهد شد و این احتمال را مطرح کرده بود که فیلم‌های Fast 10 و 11 ممکن است پشت سر هم فیلم برداری شوند تا بالاخره شاهد پایان این فرانچایز چند میلیارد دلاری باشیم. بخشی از صحبت‌های وین دیزل به شرح زیر است:

فعلا فقط منتظر قسمت دهم باشید. بگذارید تنها به این نکته اشاره کنم که استودیوی سازنده می‌داند که ما نمی‌توانیم تمام داستان را تنها در یک قسمت دیگر بگنجانیم. پس احتمالا می‌توانید تصور کنید که چه چیزی در پیش داریم.

انتظار می‌رود که تیم بازیگری همیشگی یعنی وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروزتر، تایرس گیبسون، کریس بریجز و سانگ کانگ در فیلم Fast & Furious 10 هم حضور داشته باشند. اما دو نام از بزرگترین ستارگان این سری به دلایل خاص در قسمت بعدی حضور ندارند.

فیلم Fast & Furious 10

چند وقت پیش جان سینا، یکی از جدیدترین ستاره‌های این مجموعه اعلام کرده بود که به خودش اجازه نمی‌دهد تا در مورد آینده کاراکترش، یعنی جیکوب تورتو در سری Fast خیال پردازی کند. ضمن اینکه دواین جانسون هم به صورت رسمی از این فرانچایز کنار گذاشته شده است که این موضوع به اختلاف شدید او با وین دیزل مربوط می‌شود. دواین جانسون در آخرین مصاحبه‌اش اینگونه صحبت کرده است:

برای آنها (عوامل مجموعه Fast) آرزوی موفقیت و بهترین‌ها در ساخت Fast 10 و Fast 11 و دیگر فیلم‌های این مجموعه که بدون من تولید می‌شود را دارم.

اما همبازی جانسون در فیلم Hobbs & Shaw یعنی جیسون استاتهام سرنوشت متفاوتی خواهد داشت و همانطور که احتمالا می‌دانید، یکی از سکانس‌های پس از تیتراژ Fast 9 مربوط به شخصیت Shaw می‌شود؛ موردی که احتمالا به تقابل دیکارد شاو و هان در فیلم Fast & Furious 10 اشاره دارد. وقتی از کانگ، بازیگر نقش هان در مورد این قضیه سوال شد، وی به گفتن چند جمله کوتاه بسنده کرد.

جیزل (کاراکتری با بازی گل گدوت که در قسمت ششم حانش را از دست داد). همه راه‌ها به جیزل ختم می‌شوند.

گفته می‌شود اختتامیه مجموعه Fast به صورت دو قسمتی اکران می‌شود و راه آخرین قسمت از مجموعه‌های Harry Potter، Twilight و Hunger Games را در پیش خواهد گرفت.