لامبورگینی کانتاش جدید

تمام 112 دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید به فروش رسیدند

لامبورگینی کانتاش جدید اخیرا به صورت رسمی معرفی و قرار شد فقط 112 دستگاه از آن تولید شود. اکنون خبرها حاکی از آن است این سوپرکار جدید لامبورگینی به طور کامل به فروش رسیده است.

لامبورگینی همواره توانسته مدل‌های تولید محدود و گران‌قیمت خود بدون هیچ مشکلی به فروش برساند. در همین راستا این خودروساز اخیرا از کانتاش LPI 800-4 جدید پرده برداشت؛ خودرویی که بر پایه سیان و اونتادور توسعه پیدا کرده و با این وجود باز هم بسیاری از ثروتمندان خواهان خرید این خودرو ویژه شدند.

فروش کامل لامبورگینی کانتاش جدید

لامبورگینی کانتاش جدید

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کلکسیونرهای بسیار ثروتمند با پرداخت 2.64 میلیون دلار برای هر دستگاه تمام 112 دستگاه از این خودرو که قرار است در آینده به تولید برسد را خریداری کردند. شرکت لامبورگینی اخیرا این سوپرکار تولید محدود را به مناسبت جشن 50 سالگی کانتاش افسانه‌ای رونمایی کرد.

لامبورگینی کانتاش جدید از همان قوای محرکه سیان بهره می‌برد. از این رو یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه یک موتور الکتریکی و یک ابرخازن نیروی مورد نیاز این سوپرکار را تامین می‌کنند. در مجموع این قوای محرکه می‌تواند قدرتی برابر با 814 اسب بخار را به تولید برساند که توسط گیربکس 7 سرعت AMT به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

لامبورگینی کانتاش جدید

با وجود این که طراحی این سوپرکار با الهام کانتاش اصلی به انجام رسیده، اما در طراحی آن شاهد شباهت‌های با لامبورگینی سیان هستیم. در کابین این خودرو نیز همین موضوع به چشم می‌خورد و طراحان برای طراحی داخلی از قطعات سیان و اونتادور استفاده کرده‌اند. با تمام این موارد استقبال مشتریان در خرید این خودرو نشان می‌دهد پرداخت 2.64 میلیون دلار برای این سوپرکار ارزشش را دارد. البته مشتریان با پرداخت 400 هزار دلار می‌توانند اونتادور S را خریداری کنند، اما نمی‌تواند به اندازه اونتادور S برای کاربران خاص و منحصربه‌فرد باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*