فایل ISO ویندوز 11

دانلود کنید: فایل ISO ویندوز 11 بتا توسط مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت در اوایل تیر ماه از نسخه جدید سیستم عامل ویندوز رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار رسمی اولین فایل ISO ویندوز 11 بتا – Windows 11 برای دانلود هستیم.

تقریبا دو ماه از عرضه نسخه پیش نمایش ویندوز 11 برای کاربران برنامه ویندوز اینسایدر گذشته است و بالاخره شاهد انتشار اولین فایل ISO از ویندوز 11 بتا هستیم. اگر علاقه داشتید که ویندوز 11 را به صورت Clean Install نصب کنید و پیش از سایر افراد نگاهی به ویزگی‌های جدید آن داشته باشید، الان بهترین فرصت برای شماست.

برای دریافت فایل ISO ابتدا باید وارد وب‌سایت برنامه ویندوز اینسایدر شوید و به صورت رایگان ثبت نام کنید. پس از آن امکان دریافت فایل ویندوز 11 بتا برای شما فراهم خواهد شد. آخرین نسخه از ویندوز 11 دارای شماره بیلد 22000.160 است؛ اما شماره بیلد فایل کنونی 22000.132 است، بنابراین ممکن است پس از نصب کامل نیاز به به‌روزرسانی مجدد سیستم عامل داشته باشید.

فایل ISO ویندوز 11

مایکروسافت همچنین در پروسه نصب Windows نیز تغییراتی را ایجاد کرده است و هم اکنون کاربران می‌توانند در هنگام نصب نام رایانه خود را نیز تغییر دهند. در ایزو جدید مدت زمان باقی مانده برای نصب برنامه نیز نشان داده می‌شود.

البته فایل منتشر شده هنوز فاصله زیادی با نسخه نهایی ویندوز 11 دارد و به همین خاطر برخی از ویژگی‌های اعلام شده همچون پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی و فروشگاه نرم افزاری آمازون اضافه نشده‌اند. احتمالا تا چند ماه دیگر شاهد اضافه شدن این ویزگی‌ها به Windows 11 خواهیم بود.

از دیگر مزایای فایل ISO ویندوز 11 بتا می‌توان به امکان نصب آن به صورت Clean Install روی یک ماشین مجاری اشاره کرد. نصب این فایل نیز تفاوت چندانی با نصب دیگر نسخه‌های ویندوز ندارد. نسخه پایدار Windows 11 احتمالا در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

راهنمای دانلود فایل ISO ویندوز 11 بتا

  • برای دریافت نسخه بتا Windows 11 ابتدا با مراجعه به وب‌سایت ویندوز اینسایدر  و با استفاده از اکانت مایکروسافت خود در این برنامه ثبت نام کنید.

فایل ISO ویندوز 11

فایل ISO ویندوز 11

  • در انتهای صفحه گزینه‌ای برای انتخاب ادیشن مورد نظر وجود دارد. در این مرحله Windows 11 Insider Preview Beta Channel را انتخاب کرده و گزینه تایید را بزنید.
  • سپس مایکروسافت از شما می‌خواهد که زبان سیستم عامل را انتخاب کنید.

فایل ISO ویندوز 11

  • در نهایت مایکروسافت لینک دانلود فایل ISO ویندوز 11 بتا را در اختیار شما می‌گذارد.