ویندوز 11

تاریخ عرضه احتمالی ویندوز 11 مشخص شد؛ انتشار در اواخر مهرماه

تاریخ انتشار نسخه نهایی ویندوز 11 هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما شواهد نشان می‌دهند که احتمالا در ماه اکتبر در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

ویندوز 11 به گفته مایکروسافت قرار است در «فصل تعطیلات» عرضه شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با این حال، اطلاعات جدید یک تاریخ معین را به ما اعلام می‌کنند.

اگر به تصاویر رسمی ویندوز 11 نگاه کرده باشید، می‌توانید اشارات مختلفی به ماه اکتبر را ببینید. در تصویر زیر، در بخش نوتیفیکیش‌های سمت راست، پیامی از مایکروسافت تیمز دیده می‌شود که در آن، استیوی بتیش (Stevie Bathiche) می‌گوید که «بیش از این نمی‌تواند برای ماه اکتبر منتظر بماند».

ویندوز 11

همچنین اگر به سایت ویندوز 11 رفته باشید، با تصویر زیر رو به رو می‌شوید که بخش تقویم‌ آن، روز 20 اکتبر (28 مهر) را نشان می‌دهد. این تاریخ می‌تواند بدون هیچ دلیلی انتخاب شده باشد و یا شاید مایکروسافت قصد گمراه کردن طرفداران را داشته اما در عین حال، این اشارات می‌تواند تلاش مایکروسافت برای اعلام غیرمستقیم تاریخ انتشار سیستم عامل جدیدش باشد. تا پیش از این تصور می‌شد که نسخه نهایی ویندوز یازدهم از ماه نوامبر یا حتی دسامبر در دسترس قرار بگیرد.

ویندوز 11

البته این تمام ماجرا نیست؛ شرکت وال‌مارت که دارای تعدادی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان است، اخیرا در تبلیغات‌اش برای فروش ویندوز 10 از جمله «ارتقای رایگان به ویندوزِ ماه اکتبر 2021» استفاده کرده که همین مسئله، تاریخ عرضه فوق الذکر را محتمل‌تر می‌کند.

نسخه آزمایشی ویندوز 11 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و با ساخت حساب کاربری در برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت، می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. این نسخه آزمایشی اگرچه جذاب جلوه می‌کند و ویژگی‌های تازه‌ای دارد اما توصیه ما این است که برای تجربه این سیستم عامل بیشتر منتظر بمانید تا نسخه پایدار آن عرضه شود.

ویندوز 11 حداکثر تا 6 ماه آینده، به صورت رسمی منتشر می‌شود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*