اس اس دی XPG S70

اس اس دی XPG S70 رکورددار جوایز در بین تمام SSDهای نسل چهارم بازار شد

اس اس دی XPG S70 با دریافت جایزه کامپیوتکس رکورددار جوایز در بین تمام اس اس دی‌های نسل چهارم بازار شد.

XPG برند محبوب تامین کننده سیستم‌ها، قطعات و لوازم جانبی برا گیمرها و کاربران حرفه‌ای Esports و علاقه‌مندان به فناوری اعلام کرد اس اس دی جدید GAMMIX S70 PCIe Gen4 این شرکت موفق به کسب جایزه معتبر d&i از نمایشگاه کامپیوتکس 2021 شده است.

رکورد شکنی اس اس دی XPG S70

این جایزه در حالی به اس اس دی نسل چهارم XPG تعلق می‌گیرد که پیش از این نیز جوایز متعددی از جمله 2021 Red Dot Award: Product Design و 2020 Golden Pin Design Award به این محصول اختصاص یافته است. بدین ترتیب ایکس پی جی مفتخر است اعلام کند این اس اس دی رکورددار جوایز در بین تمام اس اس دی‌های نسل چهارم بازار است.

اس اس دی XPG S70

با آخرین نسل از رابط اتصال پرسرعت PCIe، اس اس دی XPG GAMMIX S70 به طور ویژه‌ای برای کمک به گیمرها طراحی شده است. این اس اس دی با سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی 7400 و 6400 مگابایت بر ثانیه، به گیمرها اجازه می‌دهد تا بهترین عملکرد خود را در میدان‌های نبرد ارائه دهند.

برای کارایی قابل اطمینان و پایداری عالی، GAMMIX S70 از هیت‌سینکی کارآمد با طراحی انحصاری ایکس‌پی‌جی بهره می‌برد. این هیت‌سینک آلومینیومی دارای ساختاری لایه‌ای و با الهام از موج‌های اقیانوس طراحی شده است.

در قسمت زیرین هیت‌سینک حفره‌ها و شیارهای ویژه‌ای تعبیه شده‌اند. این اجزا با بهبود جریان هوا و انتقال گرما به صورت همرفتی، توانمندی‌های هیت‌سینک برای خنک‌سازی اس اس دی را افزایش می‌دهند.

اس اس دی XPG S70

جایزه d&i سیزدهمین نمایشگاه کامپیوتکس، به سفارش شورای توسعه تجارت خارجی تایوان (TAITRA) اهدا می‌شود. این جوایز توسط موسسه تحقیقات فناوری صنعتی (ITRI) با همکاری داورانی از صنایع و حوزه‌های مختلف، از سرمایه‌گذاری پرریسک تا فناوری به محصولات برتر تعلق می‌گیرند. برنامه اهدای جایزه در نمایشگاه کامپیوتکس، نامزدهای کسب جایزه را از جنبه‌های مختلفی ارزیابی می‌کند. این معیارها شامل نوآوری، فناوری، عملکرد، مسئولیت اجتماعی و زیبایی‌شناسی می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*