توقف تولید گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی

توقف تولید گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی به خاطر کمبود تراشه

شیائومی می‌گوید تولید گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ – Xiaomi Redmi Note 10 به خاطر مشکل کمبود تراشه متوقف شده و تا اطلاع ثانوی عرضه نخواهند شد.

شیائومی اندونزی اعلام کرده است که تولید گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ را متوقف کرده و از مشتریان می‌خواهد گوشی‌های دیگر این برند را خریداری کنند. به گزارش شبکه CNBC International، این تصمیم به خاطر کمبود جهانی تراشه گرفته شده و به زودی در دیگر بازارهای جهانی نیز اعمال خواهد شد.

توقف تولید گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی

نسخه اصلی این خانواده از چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ کوالکام قدرت می‌گیرد و به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است. یکی از جذاب‌ترین مشخصات فنی این گوشی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۳۳ وات و یک نمایشگر شفاف OLED است؛ همین مشخصات باعث پرفروش شدن این گوشی هوشمند شده است.

البته رسانه‌های اندونزیایی اعلام کرده‌اند که مشتریان در حال حاضر می‌توانند نسخه‌های دیگر این خانواده شامل ردمی نوت ۱۰ پرو، نوت ۱۰ اس و نوت ۱۰ 5G را خریداری کنند؛ ولی مطمئن نیستیم که تولید این مدل‌ها نیز به زودی متوقف نشود. تولیدکنندگان تراشه در جهان با مشکل تأمین تمام نیازهای بازار مواجه هستند و این مشکل با شدت گرفتن همه‌گیری کووید-۱۹، شدت پیدا خواهد کرد.

بسیاری از کارخانجات به دلیل افزایش میزان ابتلای کارگران خود مجبور به فعالیت با تعداد محدودتری از کارگران شده‌اند و حتی چندین کارخانه در ویتنام به خاطر کمبود منابع انسانی، به طور کلی تعطیل شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*