سرویس آی قصه آیگپ

سرویس آی قصه آیگپ با تخفیف 30 درصدی اشتراک در اختیار کاربران قرار گرفت

سرویس آی قصه آیگپ با بخش‌های سرگرم‌کننده از جمله قصه‌های شبانه و قصه‌های صوتی و تصویری با تخفیف 30 درصدی اشتراک در اختیار کاربران قرار گرفت.

بسیاری از روانشناسان کودک و همچنین کارشناسانی که در حوزه روش‌های تربیتی مطالعه و تحقیق می‌کنند بر این باورند که قصه‌گویی در افزایش سطح هوشی و شکل‌گیری شخصیت اجتماعی کودکان نقش بسیار مهمی دارد و به همین دلیل قصه‌گویی از گذشته در میان خانواده‌ها مرسوم بوده و به یکی از سرگرمی‌های لذت‌بخش کودکان تبدیل شده است. در واقع قصه گفتن روش بسیار مناسبی برای آموزش اخلاق، فرهنگ، بالا بردن مهارت‌های کلامی و شنیداری و یک راهکار موثر برای تقویت حافظه کودکان محسوب می‌شود.

ارائه سرویس آی قصه آیگپ با تخفیف 30 درصدی

سرویس آی قصه آیگپ

اپلیکیشن آیگپ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود بخش جدیدی را در آیلند طراحی کرده است تا والدین با بهره‌مندی از تخفیف 30 اشتراک بتوانند از امکانات مختلف سرویس آی قصه از طریق دریافت کد تخفیف استفاده کنند. سرویس آی قصه آی گپ بخش‌های مختلف و سرگرم‌کننده‌ای را شامل می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به قصه‌های شبانه، داستان‌های دنباله‌دار و قصه‌های صوتی و تصویری اشاره کرد که بدون شک والدین و کودکان از آنها استقبال خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این سرویس می‌توانند با کلیک روی تایتل آی قصه در بخش آیلند و با دریافت کد تخفیف از همان بخش به سایت آی قصه وارد شوند. گفتنی است کاربران با ارسال 1 را به 10004427 یا از طریق مارکت‌های داخلی می‌توانند اپلیکیشن آی گپ را دانلود و نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*