رویداد پاییزی شیائومی

رویداد پاییزی شیائومی با معرفی محصولات مهمی برگزار می‌شود

رویداد پاییزی شیائومی قرار است ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار شود. اما در این کنفرانس مهم، شیائومی از چه محصولاتی پرده برداری خواهد کرد؟

ما شنیده بودیم شرکت سازنده لوازم الکترونیکی شیائومی قرار است شهریور ماه امسال از محصولات مهمی رونمایی کند. اکنون تاریخ دقیق برگزاری رویداد پاییزی شیائومی سرانجام مشخص شده است. شیائومی در یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرده که ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) ۱۴۰۰ را در تقویم خود علامت بزنید؛ چرا که این شرکت از محصولات جدید و هیجان انگیزی رونمایی خواهد کرد.

همانطور که مشخص است، رویداد پاییزی شیائومی حدوداً یک ماه بعد از رویداد بزرگ این شرکت که تاریخ آن به ۱۹ مرداد ماه باز می‌گردد، برگزار خواهد شد و همزمان با دهمین سالگرد تأسیس این کمپانی نیز هست. این رویداد می‌تواند برای طرفداران غول چینی هیجان‌انگیز باشد؛ چرا که همزمان با دهمین سالگرد تأسیس آن‌ها از محصولات جذابی مثل گوشی تاشو پرچمدار شیائومی می میکس ۴ و تبلت شیائومی می پد ۴ نیز پرده برداری می‌شود.

رویداد پاییزی شیائومی

خبر بد اینکه رویداد شهریور ماه شیائومی به صورت پخش زنده فقط در دسترس کاربران چینی خواهد بود. ولی ما در گجت نیوز به صورت کامل این رویداد را تحت پوشش خبری خود قرار می‌دهیم تا از هرآنچه در این رویداد رخ می‌دهد، مطلع باشید.

محصولاتی که در رویداد پاییزی شیائومی معرفی می‌شوند

متأسفانه صحبتی در خصوص محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شود، به میان نیامده است. ما مطمئنیم که شیائومی با خودش گوشی می میکس ۴ و تبلت می پد ۴ را خواهد آورد. اما همچنین می‌تواند زمان خوبی برای معرفی گوشی‌های سری شیائومی می ۱۱ تی نیز باشد؛ چرا که نسل گذشته آن‌ها نیز اواخر سپتامبر معرفی شده بود.

شیائومی می ۱۰ تی به یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی LCD مجهز بود، اما حالا شیائومی از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED در نسل جدید آن استفاده خواهد کرد. بر اساس آخرین مطالب به بیرون درز کرده، گوشی می ۱۱ تی به چیپستی از برند مدیاتک و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این درحالیست که جزئیات فنی می ۱۱ تی پرو هنوز مشخص نیست.

البته که به همراه این محصولات شاهد رونمایی از چندین لوازم جانبی جدید نیز خواهیم بود که هنوز اطلاعی از آن‌ها در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*