مک مینی جدید

اپل پاییز امسال یک مک مینی جدید با توان مضاعف را عرضه می‌کند

اپل قصد دارد پاییز امسال از یک مک مینی جدید مجهز به چیپست توانمند M1X با طراحی متفاوت رونمایی کند که کاربران حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد.

وقتی اپل از نخستین کامپیوترهای مک مجهز به پردازنده M1 زیر قاب آن‌ها (شامل مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی) رونمایی کرد، به جز پردازنده همه چیز آن‌ها مشابه مدل‌های اینتلی بود. اما حالا شایعاتی شنیده می‌شود که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی بازطراحی کامل لپ تاپ‌های خودش است و به زودی آی مک کاملاً جدیدی را با چیپست اپل سیلیکون در زیر قابش وارد بازار خواهند کرد. حالا شنیده می‌شود اپل یک مک مینی جدید با توان مضاعف را به زودی عرضه می‌کند.

رسانه‌های مطرح دنیا به نقل از مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ اینگونه نوشته‌اند که یک مک مینی جدید با چیپست M1X طی ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد. البته این چیپست هنوز معرفی نشده است، اما مسلماً با تجربه اپل می‌تواند عملکرد بهتری را ارائه کند.

مک مینی جدید یک مینی کامپیوتر قدرتمند خواهد بود

علاوه بر سخت افزار جدید در زیر قاب، انتظار می‌رود اپل طراحی مک مینی را نیز دستخوش تغییراتی کرده و پورت‌های جدیدی را به کامپیوتر دسکتاپی کوچک خودش اضافه کند. شاید این Mac Mini جدید روی کاربران حرفه‌ای‌تر تمرکز داشته باشد و قیمت بالاتری نسبت به نسخه‌های فعلی این مینی کیس داشته باشد؛ به همین خاطر اپل همچنان نسخه فعلی که به چیپست M1 مجهز است را نیز به عنوان یک گزینه ارزان قیمت‌تر همچنان در بازار عرضه خواهد کرد.

ما انتظار داریم اپل علاوه بر مک مینی، پاییز امسال از نسخه کاملاً بازطراحی شده لپ تاپ مک بوک پرو که آن نیز به چیپست M1X تجهیز می‌شود نیز رونمایی کند. ضمن این که اپل می‌خواهد درست مثل آی مک جدید که اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرد، کامپیوترهای مک جدید خودش را در رنگ‌بندی متنوعی وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*