هواوی نوا 8

با ویژگی‌های هواوی نوا 8 آشنا شوید؛ گوشی مناسب جوانان در سال 2021

هواوی نوا 8 با طراحی جوان‌پسند، دوربین با کیفیت و سخت افزار قدرتمند توانسته به یک گوشی مناسب جوانان در سال 2021 تبدیل شود. در ادامه با ویژگی‌های این گوشی هواوی آشنا می‌شویم.

هواوی برای گوشی‌های سری نوا خود طراحی به‌روز و جوان‌پسندی را در نظر گرفته است تا بتوانند در کنار ویژگی‌ها سخت افزاری پرقدرت، دوربین با کیفیت و شارژر بسیار سریع خود به یک گزینه بسیار مناسب برای جوانان در سال 2021 تبدیل شوند. گوشی هواوی نوا 8 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های این سری هواوی محسوب می‌شود که توانسته آمار فروش بسیار چشمگیری را به ثبت برساند. در ادامه با ویژگی‌های این گوشی هواوی آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های هواوی نوا 8

طراحی به‌روز و جوان‌پسند

هواوی نوا 8

جوانان برای زیبایی گوشی خود اهمیت زیادی قائل هستند و در همین راستا طراحان هواوی برای نوا 8 طراحی ویژه‌ای را در نظر گرفتند. این گوشی از طراحی رنگین با قاب پشتی شیشه‌ای ضد انعکاس نور و طراحی بیضی‌شکل دوربین پشتی بهره می‌برد و ضخامت آن 7.64 میلی متر و وزن آن نیز فقط 169 گرم است. هواوی نوا 8 به دلیل این که بسیار سبک و باریک طراحی شده می‌تواند در دستان کاربران به خوبی جای گرفته و حس خوبی را ارائه دهد. به طور کلی این گوشی با طراحی زیبا و چشم‌نواز خود توانسته نگاه بسیاری از جوانان را به خود جلب کند.

صفحه نمایش خمیده برای زیبایی بیشتر

هواوی نوا 8

بسیاری از گوشی‌های هم رده هواوی نوا 8 از صفحه نمایش تخت بهره می‌برند، اما هواوی برای این گوشی خود صفحه نمایش خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک در نظر گرفته است که باعث شده این گوشی از زیبایی و از زاویه دید بهتری برخوردار شود. شرکت هواوی این صفحه نمایش را با فناوری نوین COP ساخته که نتیجه آن یک صفحه نمایش بدون مرز با بدنه است. این فناوری فقط در گوشی‌های رده بالا برخی برندها به کار گرفته شده است، اما هواوی توانسته با استفاده از این فناوری یک نمایشگر ویژه را برای هواوی نوا 8 ارائه کند.

هواوی نوا 8 با نمایشگر 6.57 اینچی خود می‌تواند تجربه بدون حاشیه را ارائه دهد. در واقع ترکیب این صفحه نمایش با پنل باکیفیت OLED با وضوح تصویر +FHD یک انتخاب هوشمندانه برای سال 2021 محسوب می‌شود. این صفحه نمایش باکیفیت از نوع 10 بیتی بوده و قادر است 1.07 میلیارد رنگ مختلف را به تولید برساند. به لطف استفاده از پنل پیشرفته OLED، این گوشی از حسگر اثر انگشت دقیق و سریع در زیر صفحه نمایش نیز برخوردار شده است.

صفحه نمایش گوشی هواوی نوا 8 به جدیدترین فناوری‌های روز جهان مجهز بوده و علاوه بر توانایی نمایش محتواهای HDR می‌تواند برای گیمینگ نیز یک انتخاب مناسب باشد. همچنین این صفحه نمایش به نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری تاچ 240 هرتز برای ارائه یک تجربه روان و بی‌نقص از گیمینگ گوشی مجهز شده است.

دوربین عالی برای عاشقان عکاسی

هواوی نوا 8

افرادی که به  سلفی، دورهمی و گردش علاقه زیادی دارند می‌توانند با انتخاب گوشی هواوی نوا 8 تمام نیازهای خود را برطرف سازند؛ چرا که هواوی برای این گوشی مجموعه کاملی از دوربین‌ها باکیفیت را در نظر گرفته است. این گوشی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد و تصاویر ثبت شده با آن بسیار راضی‌کننده خواهد بود. فناوری‌های نرم افزاری پیشرفته هواوی نظیر Super Night Selfie 2.0 می‌توانند شرایط محیط را تشخیص داده و با پردازش هوشمند تصاویر می‌توانند تصاویر زیبایی را به ثبت برسانند.

همچنین هواوی نوا 8 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به فناوری هوش مصنوعی، دوربین اولترا واید با میدان دید 120 درجه، دوربین ماکرو و حسگر سنجش عمق مجهز بوده و به کمک آنها می‌تواند تجربه‌ای کامل و بی‌نظیر را برای هر سوژه‌ای ارائه دهد. شما با ترکیب کاملی از دوربین‌های مختلف قادر خواهید بود با هواوی نوا 8 در هر ساعت از شبانه‌روز لحظات خود را با بهترین کیفیت به ثبت برسانید.

سخت افزار پرقدرت و بهینه

هواوی نوا 8

هواوی نوا 8 علاوه بر طراحی زیبا، دوربین با کیفیت و صفحه نمایش 10 بیتی از قدرت پردازشی مناسبی نیز بهره می‌برد که با آن می‌توان مواردی چون گیمینگ، ویرایش تصاویر و اجرای برنامه‌های کاربردی را به انجام رساند. هواوی برای این گوشی چیپست جدید Kirin 820E با فناوری ساخت پیشرفته 7 نانومتری و پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای Mali-G57 را در نظر گرفته است که عملکردی روان را به همراه دارد.

این چیپست از موتور پردازش تصویر Kirin ISP 5.0 برای ثبت تصاویری با جزئیات بالاتر، نویز کمتر و کیفیت بیشتر برخوردار بوده که به میزان چشمگیری توانایی‌های دوربین گوشی هواوی نوا 8 را افزایش داده است. اگر با این گوشی به مدت چندین ساعت بازی کنید بازهم این گوشی با مشکلی مواجه نخواهد شد.

هواوی برای این گوشی فناوری دفع گرمای گرافنی 3D را در نظر گرفته که با دفع حرارت می‌تواند نگرانی‌ها بابت افزایش دمای گوشی حین گیمینگ را کاهش دهد. هواوی این گوشی را با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد کرد که می‌تواند بدون هزینه اضافی به نیاز کاربران پاسخ دهد.

شارژ بسیار سریع 66 واتی 

هواوی نوا 8

با گوشی هواوی نوا دیگر برای شارژ شدن باتری به چند ساعت منتظر ماندن نیازی نخواهید داشت؛ زیرا هواوی برای این گوشی شارژر فوق‌سریع 66 واتی SuperCharge را در نظر گرفته که ظرف مدت فقط 15 دقیقه می‌تواند باتری آن را از صفر تا 60 درصد شارژ کرد. برای شارژ کامل باتری نیز فقط به 35 دقیقه زمان نیاز خواهد بود.

در پایان باید گفت این گوشی هواوی با حداقل هزینه می‌تواند برای نسل جوان بهترین صفحه نمایش، دوربین و طراحی جذاب را ارائه دهد. از این رو کاربران جوان با صرف هزینه مناسب می‌توانند از ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت برخوردار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*