گوشی گلکسی ام ۳۲ ۵ جی سامسونگ

گوشی گلکسی ام ۳۲ ۵ جی سامسونگ با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام ۳۲ ۵ جی با چیپست مدیاتک و قیمت مناسب معرفی شد. مشخصات فنی و امکانات Samsung Galaxy M32 5G را در ادامه بخوانید.

به دنبال رونمایی از گوشی گلکسی M32 با چیپست Helio G80 در سال جاری میلادی، سامسونگ نسخه 5G این گوشی را نیز به نام گلکسی ام ۳۲ ۵ جی رونمایی کرد. برخلاف نسخه 4G، این گوشی از چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد. این گوشی با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است که البته با یک کارت میکرو اس‌دی می‌توانید این ظرفیت را به ۱ ترابایت نیز برسانید.

سامسونگ در بخش نرم افزاری این گوشی از رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ استفاده کرده است و وعده پشتیبانی ۲ ساله نرم افزاری را داده است. شما همچنین مجموعه امنیتی Knox Security  سامسونگ و حالت Alt Z را نیز به همراه این گوشی در اختیار خواهید داشت. حالت Alt Z به شما امکان می‌دهد با دو بار فشار دادن دکمه کناری گوشی، به سرعت بین حالت اصلی و حالت خصوصی جابجا شوید.

گوشی گلکسی ام ۳۲ ۵ جی سامسونگ

روی قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD از نوع Infinity-V قرار دارد، در حالی که نمایشگر نسخه 4G آن ۹۰ هرتزی با رزولوشن +FullHD بود. بالای نمایشگر این گوشی بریدگی کوچکی قرار دارد که از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند، در حالی که روی قاب پشتی آن دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده، حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق حضور دارد.

گوشی گلکسی ام ۳۲ ۵ جی سامسونگ

انرژی‌بخش این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود. سامسونگ در نسخه 4G هندی این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده بود که با همین سرعت شارژ می‌شد. در حالی که نسخه بین‌المللی آن به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع‌تر ۲۵ وات مجهز است.

از دیگر امکانات گوشی گلکسی ام ۳۲ ۵ جی سامسونگ می‌تواند به حسگر اثر انگشت کناری، پشتیبانی از ۱۲ باند 5G و عرضه در دو رنگ مشکی و آبی اشاره کرد. اگر ظاهر این گوشی برای شما آشناست، بد نیست بدانید که Galaxy M32 5G نسخه تغیر نام یافته Galaxy A32 5G است که در ماه ژوئن عرضه شده بود.

قیمت گلکسی ام ۳۲ ۵ جی سامسونگ

گوشی 5G اقتصادی جدید سامسونگ قرار است با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه شود، در حالی که نسخه توانمندتر آن با ۸ گیگ رم ۳۱۰ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بسیار زیبا و قدرتمند