بتا عمومی iOS 15

جدیدترین بتا عمومی iOS 15 و iPadOS 15 منتشر شد؛ آیا ارزش نصب کردن دارند؟

اپل جدیدترین نسخه از بتا عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد؛ اما سوال مهم این است که آیا بتا 7 آی او اس 15 و آیپد او اس 15 ارزش نصب دارند؟

تا چند هفته دیگر آی او اس 15 به صورت رسمی برای کاربران مشتاق آیفون منتشر خواهد شد؛ اما این باعث نشده که اپل بیکار بنشیند و امروز شاهد انتشار جدیدترین بتا عمومی iOS 15 با شماره 19A5337a هستیم. همچنین بتا عمومی 7 برای آیپد او اس 15 نیز منتشر شد.

بتا عمومی iOS 15 و iPadOS 15

اگر از اعضای برنامه نرم افزار بتا اپل هستید می‌توانید با رفتن به تنظیمات دستگاه خود و انتخاب بخش عمومی و سپس به‌روزرسانی نرم افزاری نسخه‌های جدید را دریافت کنید.

بتا عمومی iOS 15

اما سوال مهم این است که آيا الان زمان مناسبی برای پیوستن به برنامه بتا اپل و نصب نسخه‌های پیش نمایش iOS 15 است؟ اگر از گوشی آيفون خود برای اهداف کاری استفاده می‌کنید، ما چنین توصیه‌ای به شما نمی‌کنیم و بهتر است تا زمان انتشار نسخه نهایی صبوری کنید. چرا که در نسخه‌های بتا معمولا برخی از ویژگی‌های سیستم عامل به خوبی عمل نمی‌کنند و البته مصرف باتری نیز خیلی جالب نیست.

اما اگر مشکلی با این مسائل ندارید، تجربه کردن برخی از ویژگی‌های iOS 15 حتی چند هفته پیش از انتشار نسخه رسمی نیز می‌تواند جالب باشد. یکی از این ویژگی‌های جالب حالت Focus است که در آن شرایط فعلی خود را مشخص می‌کنید. به عنوان مثال اگر در جلسه باشید، گوشی را در حالت «کار کردن» می‌گذارید و برنامه‌ها و اعلانات گوشی نیز بر همین اساس تنظیم می‌شوند.

بتا عمومی iOS 15

ویژگی جذاب دیگری که در جدیدترین نسخه بتا عمومی iOS 15 حضور دارد، ویژگی Live Text است. با این ویژگی گوشی تصاویر شما را برای یافتن اطلاعات مفید بررسی می‌کند. به عنوان مثال اگر تصویری از یک کارت تجاری در گالری دوربین داشته باشید، گوشی می‌تواند با شماره مذکور تماس بگیرد.

در نهایت اگر تصمیم به نصب نسخه بتا عمومی iOS 15 یا iPadOS 15 گرفتید، حتما پیش انجام به‌روزرسانی از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*