پورشه تایکان 2022

پورشه تایکان 2022 با بهبود سطح تکنولوژی معرفی شد

پورشه تایکان 2022 معرفی شد. پورشه برای سدان الکتریکی تایکان بهبود سطح تکنولوژی و افزایش برد حرکتی را در نظر گرفته است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

پورشه نسخه 2022 سدان الکتریکی تایکان را همراه با به‌روزرسانی‌های متعدد معرفی کرد. افزایش لیست رنگ‌های این خودرو و آپشن رنگ به نمونه جزو مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شود. با وجود آپشن رنگ به نمونه، مشتریان می‌توانند در انتخاب رنگ خود کاملا آزادانه تصمیم بگیرند و همچنین این امکان برای آنها فراهم شده تا رنگ پورشه تایکان 2022 را با مواردی چون کیف دستی یا جت شخصی خود ست کنند.

مشخصات پورشه تایکان 2022

پورشه تایکان 2022

پورشه برای کابین این خودرو تغییرات چشمگیری را در نظر نگرفته است، اما با این وجود دستیار صوتی برای درک بهتر درخواست‌ها به‌روز شده و اکنون می‌تواند ناوبری مسیر را سریع‌تر بیابد. ضمن این که پورشه اعلام کرد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو نیز ارتقا یافته است. مشتریان برای این سدان الکتریکی اکنون می‌توانند سیستم کمک پارک از راه دور را نیز سفارش دهند که بدون حضور راننده در پشت فرمان قادر به پارک خودرو خواهد بود.

پورشه تایکان 2022

سیستم کمک پارک از راه دور می‌تواند به شکل اتوماتیک فضاهای پارکینگ را شناسایی کند. اندازه‌گیری فضاهای پارکینگ نیز توسط سنسورهای اولتراسونیک و دوربین‌های خودرو انجام می‌شود. از این رو اگر سیستم فضای پارک را کافی بداند، راننده با خروج از خودرو و انتخاب گزینه Porsche Connect در اپلیکیشن پورشه می‌تواند تایکان را به شکل اتوماتیک پارک کند.

پورشه تایکان 2022

افزایش برد حرکتی یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های مهم پورشه تایکان 2022 محسوب می‌شود. هرچند پورشه در خصوص میزان این افزایش برد جزئياتی را منتشر نکرده است، اما تاکید کرد این خودرو اکنون از پیشرفت‌های تکنولوژیک متعددی بهره می‌برد که یکی از آنها غیر فعال کردن کامل موتور جلو در نسخه‌های چهار چرخ محرک در زمان استفاده از حالات رانندگی معمولی یا برد است. همچنین این خودرو در زمان برداشتن پا از روی پدال گاز یا در زمان توقف، موتور عقب را نیز خاموش خواهد کرد و اگر راننده به قدرت بیشتری نیاز داشته باشد می‌تواند مجددا ظرف چند میلی‌ثانیه آن را روشن کند.

پورشه مدیریت حرارتی و عملکرد شارژ باتری‌های این خودرو را نیز ارتقا داده است و اکنون سیستم Turbo Charging Planner می‌تواند باتری‌ها را کمی گرم کند تا امکان شارژ سریع آنها میسر شود. ضمن این که اکنون از مقدار بیشتری از حرارت تلف شده در قطعات الکتریکی برای تنظیم دمای باتری‌ها استفاده خواهد شد. پورشه تایکان 2022 به همراه نسخه کراس توریسمو در سپتامبر سال جاری به تولید خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ۲۰ و خرده‌ای سال پیش که نید فور اسپید پورشه بازی می‌کردم کل ماشین‌های تو گاراژم این رنگی‌ بود
    پورشه الان فهمید این رنگ خوراک پورشست

  2. تایکان فعلا بهترین ماشین برقیه
    من هیچ وقت اینو به سدان های هیبرید و بنزینی رقیبش ترجیح نمیدم ولی اگه مجبور باشم یه برقی انتخاب کنم قطعا انتخابم تایکان خواهد بود ، بعدش هم تسلا مدل ۳ پرفورمنس و ای ترون GT

  3. تایکان فعلا زیبا ترین سوپر کار الکتریکی هست ، و همراه با e tron gt بهترین گزینه برای خرید هست و این رو هم بگم که کیفیت اتفاقی نیست ، بعضی‌ها میگن مدل اس پلاد خوبه ، ولی نه این کیفیت رو داره و نه این قیافه و مهندسی در بخش دینامیک

  4. سیستم خاموش کردن موتور جلویی برای برد بیشتر خیلی نظرمو جلب کرد ، قابلیت/تکنولوژی جذابیه بنظرم
    مثل زمانی که توی انجین های بنزینی میتونی تعدادی از سیلندرا رو به اصطلاح خاموش کنی واسه مصرف سوخت بهینه و کمتر

  5. به راحتی این ماشین رو به مدل اس ترجیح میدم زیباتر بهتر و از مهم تر اینکه یه پورشست و شاهکارهشاهکاره

  6. طراحی خیلی زیبایی داره و فوق العاده چشم نوازه و این رنگ هم خیلی بهش اومده