سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite – هیلو اینفینیت

بازی هیلو اینفینیت کمتر از سه ماه دیگر عرضه خواهد شد؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite نسبتا بالا است و اگر می‌خواهید آن را به شکل ایده آل اجرا کنید، باید سخت افزار مناسبی داشته باشید.

پس از نمایش نه چندان خوب این بازی در رویداد سال گذشته‌ی ایکس باکس، استودیوی 343 اینداستریز (343Industries) اعلام کرد که هیلو اینفینیت از عناوین لانچ کنسول ایکس باکس سری ایکس در فصل تعطیلات نیست و سال آینده عرضه می‌شود. زمان عرضه‌ی بازی حالا نزدیک شده و در همین راستا، سیستم مورد نیاز آن نیز در دسترس قرار گرفته است.

سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

سیستم اعلام شده برای عنوانی که سال گذشته به دلیل گرافیک ضعیف، مورد انتقاد قرار گرفته بود، بسیار بالا است. ضمن اینکه باید در یاد داشته باشید که بخش آنلاین بازی قرار است به صورت رایگان (فری تو پلی) عرضه شود و به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شد که استودیوی سازنده با ارائه‌ی اثری با گرافیک متعادل، بتواند اجرای بازی برای سیستم‌های مختلف و حتی نسبتا ضعیف را ممکن کند اما ظاهرا این اتفاق رخ نخواهد داد.

برای اجرا بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به 8 گیگابایت رم، یک پردازنده‌ی اینتل Core i5-4440 و یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس 1050 Ti نیازمند هستید. این مشخصات چندان بالا نیست اما استودیوی سازنده اعلام نکرده که چه نرخ فریمی از آن دریافت خواهید کرد. اگر برفرض بتوان نرخ 60 فریم بر ثانیه را همراه با رزولوشن 1080p دریافت کرد (تمامی بخش‌های گرافیکی بر روی پایین‌ترین تنظیمات)، باز هم در لحظات شلوغ احتمالا دچار مشکل خواهید شد. اگر بر روی نرخ 30 فریم بر ثانیه بازی کنید، شاید برای بخش داستانی کافی باشد اما در بخش آنلاین دردسرساز می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

و اما در بخش سیستم پیشنهادی، به یک پردازنده Core i7-9700k، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک RTX 2070 نیازمند هستید که با قاطعیت می‌توان گفت که نرخ بالای 60 فریم بر ثانیه را در کنار رزولوشن 1080p ارائه می‌دهد. از آنجایی که این سیستم پیشنهادی به بازی رزیدنت اویل 8 نزدیک است، می‌توان انتظار داشت که بدون در نظر گرفتن فناوری ری تریسینگ، بر روی رزولوشن 4K نیز نرخ فریم مناسبی دریافت نمایید. علاوه بر این‌ها، بازی قرار است بر روی کنسول سری ایکس، نرخ 120 فریم بر ثانیه را ارائه دهد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که بر روی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هم نرخ مشابه‌ای را دریافت کنید اما این مسئله باید به صورت رسمی تایید شود.

همچنین برای نصب بازی، به 50 گیگابایت فضای خالی نیازمند هستید که با آپدیت‌های بعدی، افزایش خواهد یافت.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4440 @ 3.10GHz / ای ام دی FX-8370
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1050 Ti / ای ام دی RX 570
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم پیشنهادی بازی هیلو اینفینیت

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-9700K @ 3.60 GHz / ای ام دی Ryzen 7 3700X
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا RTX 2070 / ای ام دی Radeon RX 5700 XT
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش الی هشت گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت را هم‌اکنون می‌توانید پیش خرید کنید اما همان طور که بالاتر هم اشاره شد، بخش آنلاین آن به صورت رایگان همراه با بخش خرید درون برنامه‌ای عرضه می‌شود. در ضمن، مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass) می‌توانند بخش داستانی را نیز به صورت رایگان تجربه کنند. بازی Halo Infinite در ماه دسامبر 2021 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*