انتشار اولين تصوير واضح از اسمارت فون آمازون

amazon-smartphone

شرکت آمازون درحال آماده کردن اسمارت فون خود می باشد، اسمارت فونی که احتمالا تا حدود ۱ ماه (یا بیشتر) رونمایی خواهد شد. وبسایت BGR اولین تصویر که نشان دهنده ظاهر این اسمارت فون است را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید. در این تصویر نشانه هایی از طراحی محصولات سایر شرکت ها از آیفون اپل گرفته تا سری گلکسی اس سامسونگ و حتی HTC One دیده می شود.

در مورد سایز دستگاه، اگر چه اندازه این اسمارت فون بزرگ می باشد، اما طراحی آن به گونه ایست که با یک دست می توان با این اسمارت فون به راحتی کار کرد. به گفته BGR این اولین محصول از مجموعه چندین اسمارت فونی است که این شرکت معرفی خواهد کرد. طبق اعلام منبع این تصویر، سایز صفحه نمایش این دستگاه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p ، رم آن ۲ گیگابایتی و پروسسور آن چهارهسته ای اسنپ دراگون می باشد.

شش ماژول دوربین و یک نسخه تغییر یافته از اندروید هم برروی آن قرار دارد. در واقع سیستم عامل آن مشابه چیزی است که برروی تبلت های کیندل آمازون وجود دارد. ۴ دوربین جلوی این دستگاه کار ردیابی سر کاربر برای انجام فرامین مختلف را انجام میدهد. براساس اعلام وال استریت ژورنال، آمازون اسمارت فون خود را در سه ماهه سوم عرضه می کند.

منبع : bgr

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*