ایسوس ترنسفرومر بوک جدید خود را به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ آورد

ایسوس امسال هم در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ عضو جدیدی به خانواده لپ تاپ های تبدیل شوند ترنسفرومر بوک ( Transformer Book ) خود اضافه کرد.این محصول که Asus Transformer Book T100HA  نام دارد یک تبلت/لپ تاپ تبدیل شونده با مشخصاتی قدرتمند در کلاس خود می باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ایسوس ترنسفرومر بوک T100HA مجهز به یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ است که در واقع همین رزولوشن پایین بزرگترین ضعف T100HA به حساب می آید.

در بخش سخت افزای ترنسفرومر بوک T100HA از پردازنده اینتل ATOM X5 با ۴ هسته در کنار ۴ گیگابایت حافظه استفاده خواهد کرد. ایسوس ادعا کرده که به لطف سخت افزار کم مصرف، عمر باتری این محصول ۱۴ ساعت خواهد بود.همچنین در این تبلت / لپ تاپ جدید از درگاه دو طرفه USB Type-C استفاده شده است.

Transformer-Book-T100HA

قطر بدنه این دستگاه برابر با ۸٫۴۵ میلی متر است، ۵۸۰ گرم وزن دارد و در ایسوس قرار است آن را در ۴ رنگ مختلف به بازار عرضه کند.قیمت Transformer Book T100HA که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره خواهدبرد هنوز مشخص نشده است اما کارشناسان قیمتی حدود ۳۴۹ دلار را برای این محصول پیش بینی کرده اند.ایسوس سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را برای عرضه این محصول به بازار انتخاب کرده است.

در ادامه گالری تصاویر این محصول جدید ایسوس را مشاهده می کنید :

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*