مراسم رونمايي رسمي اسمارت فون HTC One M8 براي فروشندگان موبايل در ايران

htc one m8 for retailers in iran

تهران، چهارشنبه دهم اردیبهشت: فروشندگان موبایل اچ‌تی‌سی در پردیس سینمایی ملت مهمان این برند برتر سازنده گوشی‌‌های هوشمند بودند. در مراسم رونمایی اختصاصی گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان (M8)، بیش از ۲۰۰ نفر از فروشندگان اچ‌تی‌سی از تهران و شهرستان‌ها حضور داشتند و فیلیپ بلر رئیس اروپا، خاورمیانه و آفریقای اچ‌تی‌سی و نیکیتاس گلیکاس، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای این شرکت برای حضار سخن گفتند.

htc one m8 for retailers in iran

در کنار صدها نفر از توزیع‌کنندگان عمده و خرد اچ‌تی‌سی، در این مراسم همچنین مدیران و همکاران سه نماینده اصلی توزیع اچ‌تی‌سی یعنی آرمان همراه آرین، پارس مایکروتل و یاس هم حاضر بودند. نیکیتاس گلیکاس گفت:

    گوشی اچ‌تی‌سی وان(M8)دستاوردی جدید در طراحی و فناوری است که باور داریم به سرعت جای خود را در میان کاربران فناوری‌دوست ایرانی باز خواهد کرد.

مراسم در نهایت به مناسبت حمایت رسمی اچ‌تی‌سی از لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا به پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و چلسی در نیمه‌نهایی مسابقات اخیر در سالن همان سینما ختم شد ولی پیش از آن دو نفر از هنرمندان شاخص سینمایی ایران نیز از دو منظر متفاوت به اعلام دیدگاه‌های خود درباره گوشی‌های هوشمند پرداختند.

htc one m8 for retailers in iran

سروش صحت بازیگر، نویسنده و طنزپرداز شناخته‌شده پس از مراسم رونمایی از اچ‌تی‌سی وان(M8) به بیان تاثیر گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره پرداخت و بهرام رادان نیز درباره جریان ثبت و بازنشر «خودنگاره‌ها» (سلفی) متاثر از انقلاب گوشی‌های هوشمند صحبت کرد و در انتها با اشاره به گوشی اچ‌تی‌سی وان(M8) به عنوان بهترین سلفی‌انداز دنیا از خود و همه حضار در سالن سینما یک سلفی به یادگار انداخت.

htc one m8 for retailers in iran

گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان(M8) که به تازگی در منطقه خاورمیانه و آفریقا عرضه عمومی شده است، از هفته دوم اردیبهشت در فروشگاه‌های سراسر ایران روانه بازار می‌شود. رنگ‌های ابتدایی این گوشی زیبا خاکستری مفرغین و نقره‌ای یخین است که طی هفته‌های آتی تنوع آن به رنگ طلایی کهربایی هم افزایش خواهد یافت.

درباره HTC

شرکت اچ‌تی‌سی که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده، سازنده بسیاری از ابزارهای همراهی است که توانسته‌اند جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند و حرف اول را در صنعت بزنند. این شرکت با قرار دادن مردم در کانون همه محصولات خود مرزهای طراحی و فناوری را گسترش داده و تجربیات خلاق و شخصی‌ای برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ایجاد کرده است. از جمله خدمات اچ‌تی‌سی می‌توان به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به رابط کاربری HTC Sense® اشاره کرد. این شرکت در بازار سهام تایوان ثبت شده است. (TWSE: 2498) برای اطلاعات بیشتر لطفا به این آدرس مراجعه کنید: ‌www.htc.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*