هواوی میت بوک D15 2021

لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 به بازار ایران رسید + ویژگی‌ها

لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است. در ادامه با ویژگی‌ها و مشخصات میت بوک دی 15 جدید آشنا می‌شویم.

هواوی در سال‌های گذشته روندی عالی را در عرضه لپ تاپ های سری میت بوک دی در پیش گرفته و در ادامه این روند در سال 2021 هم یک به‌روزرسانی بسیار خوب را برای این لپ تاپ‌ها عرضه کرده است. این مدل‌های جدید باعث شده ارزش خرید آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند. اکنون قصد داریم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات میت بوک دی 15 مدل 2021 بیندازیم و ارزش خرید آن را بررسی کنیم.

مقدمه

لپ تاپ های سری میت بوک D در دسته لپ تاپ های اقتصادی بازار جای می‌گیرند که ضمن برخورداری از قیمتی مناسب، ویژگی‌هایی دارند که قبل از این فقط در محصولات گران‌قیمت سایر شرکت‌ها عرضه می‌شد. سری میت بوک دی محصولاتی شیک، سبک، باکیفیت و با توان پردازشی و ارتباطی عالی هستند. لپ تاپ میت بوک دی 15 مدل 2021 یکی از جدیدترین مدل‌های این سری است که از پردازنده‌های نسل 11 اینتل، نمایشگر FullView، وای فای نسخه 6، سیستم‌های احراز هویت و شارژ سریع آسان و منعطف بهره می‌برند. در ادامه، بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های هواوی MateBook D15 2021 را معرفی می‌کنیم.

طراحی باریک، باکیفیت، ظریف و زیبا

استفاده از الگوی مینیمال در طراحی، یکی از بهترین نکاتی که هواوی همیشه در ساخت محصولات خود مد نظر قرار می‌دهد. این شرکت با بهره‌گیری از طراحی خاص و قابل توجه، میت بوک دی 15 مدل 2021 را با وزن فقط 1.56 کیلوگرم و بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم مستحکم عرضه می‌کند که باعث می‌شود کلاس کاری این دستگاه به طور چشمگیری ارتقا پیدا کند.

هواوی میت بوک D15 2021

به جز ساختار مجتمع سخت افزار، عوامل متعدد دیگری نیز در ابعاد جمع‌وجور دستگاه تاثیرگذار بوده که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر باکیفیت و سبک و طراحی داخلی متحول شده اشاره کرد. در ادامه، ویژگی‌های نمایشگر را نیز بررسی می‌کنیم.

نمایشگر فول ویو باکیفیت با قابلیت محافظت از چشم کاربران

نمایشگر FullView هواوی میت بوک D15 2021 حاشیه‌های بسیار اندکی در طرفین دارد که اندازه این حاشیه‌ها فقط 5.3 میلی‌متر است. هواوی با استفاده از این الگوی طراحی موفق شده کیفیت و زیبایی محصول را افزایش دهد و نسبت نمایشگر به بدنه به 87 درصد رسیده است. این در حالی است که معمولا این عدد در بیشتر محصولات موجود در بازار حدود 75 درصد است.

https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2021/09/MateBookD15-2021-003.jpg

نسبت تصویر 16 به 9 و وضوح تصویر فول اچ دی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر 15.6 اینچی محسوب می‌شود که در همه حال استانداردهای نمایش محتوای ویدیویی را شکل داده و به این ترتیب با یک نمایشگر عالی برای تماشای فیلم و ویدیو مواجه هستیم. علاوه بر ویژگی‌های فنی، این نمایشگر از الگوریتم‌های محافظت از چشم بسیار مفید استفاده می‌کند که باعث می‌شود دو پارامتر خطرناک برای چشم در استفاده طولانی از نمایشگر، یعنی اثر فلیکر و نور آبی کاهش پیدا کرده و به سطح استانداردی برسد.

هواوی با رسیدن به این سطح توانسته گواهینامه‌های صادر شده از سوی موسسه معتبر TUV Rheinland آلمان را دریافت کند. این اتفاق نشان می‌دهد در زمان استفاده از نمایشگر هواوی میت بوک D15 2021 جای هیچ‌گونه نگرانی به خاطر آسیب رسیدن به چشم و خستگی مفرط چشم وجود نخواهد داشت.

پردازنده قدرتمند نسل 11 اینتل

شرکت هواوی همگام با به‌روزرسانی پردازنده‌های شرکت اینتل و عرضه آنها در بازار، محصولات جدید خود از جمله میت بوک دی 15 مدل 2021 را به این پردازنده‌ها مجهز کرده است. در داخل این لپ تاپ، پردازنده اینتل Core i5-1135G7 قرار گرفته که با استفاده از لیتوگرافی 10 نانومتری Super Fin ساخته شده است.

هواوی میت بوک D15 2021

از مزایای این نسل پردازنده‌ها، همراه شدن آن با گرافیک مجتمع و قدرتمند Intel Xe است. این گرافیک مجتمع در حد کارت‌های گرافیک مجزا قدرتمند است و تونایی دارد تا 164 درصد توان پردازش گرافیکی سطح بالاتری را ارائه دهد. توان پردازشی چند هسته‌ای پردازنده نسل 11 اینتل نسبت به نسل قبلی نزدیک به 38 درصد ارتقا پیدا کرده است و شما با این توان می‌توانید نرم افزارهای سنگین و بازی‌های گرافیکی متوسط را اجرا کنید و کاربری دستگاه به صورت چشمگیری بهبود پیدا کرده است.

هواوی از سیستم خنک‌سازی موسوم به Shark Fin با لوله‌های دوگانه در این لپ تاپ استفاده کرده که علاوه بر کاهش ضخامت لوله و دستگاه، میزان صدای تولیدی سیستم خنک‌سازی را نیز به کمتر از 5 دسی‌بل رسانده و در کنار آن، قدرت خنک‌کنندگی تا 24 درصد افزایش پیدا کرده است. بنابراین شما می‌توانید در هر محیط و هر ساعتی، بدون هیچ‌گونه ایجاد مزاحمت، لپ تاپ خود را روشن کنید و از حداکثر توان پردازشی آن بهره ببرید.

روش‌های مختلف برای احراز هویت بیومتریک

در محصولات هواوی و به طور ویژه در لپ تاپ میت بوک D15 2021 روش‌های مختلفی برای احراز هویت در نظر گرفته شده و از این نظر تفاوت‌هایی با دیگر رقبا وجود دارد. هواوی در این لپ تاپ از هر دو راهکار احراز هویت بیومتریک یعنی تشخیص اثر انگشت و شناسایی چهره استفاده کرده و این قابلیت‌ها را به آسان‌ترین حالت ممکن در اختیار کاربران قرار داده است.

هواوی میت بوک D15 2021

در دل دکمه پاور میت بوک دی 15 یک سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده که عملکرد بسیار سریعی دارد. شما برای احراز هویت و ورود به دستگاه فقط کافی است دستگاه را روشن کنید و انگشت خود را روی دکمه پاور قرار دهید تا فرایند احراز هویت به سرعت انجام شود و بتوانید وارد محیط کاربری لپ تاپ خود شوید. همچنین دوربین وب کم این دستگاه در بین یکی از دکمه‌های کیبورد پنهان شده و شما فقط در هنگام نیاز می‌توانید آن را از جای خود خارج کنید. این سبک طراحی باعث شده هیچ‌گونه نگرانی بابت هک شدن وب کم دوربین دستگاه نداشته باشید و به راحتی از دستگاه خود در محیط‌های مختلف استفاده کنید.

وای فای نسل 6 باسرعت و سایر ویژگی‌های ارتباطی

یکی از مهم‌ترین ترندهای روز ارتباطات محلی، فناوری وای فای نسل 6 یا Wi-Fi 6 است. این فناوری علاوه بر افزایش سرعت اتصال و تبادل داده با شبکه، محدوده عملکرد و قدرت سیگنال را نیز بهبود بخشیده است.

هواوی میت بوک D15 2021

خوشبختانه لپ تاپ هواوی میت بوک دی 15 مدل 2021 نیز به تراشه ارتباطی وای فای 6 مجهز شده و به این ترتیب این دستگاه توانایی ارائه سرعت 2.4 گیگابیت بر ثانیه یعنی تا 2.76 برابر سریع‌تر از نسل قبلی را دارد. علاوه بر این سرعت بالاتر، محدوده پوشش وای فای 6 هم نسبت به نسل پیشین بسیار گسترده‌تر شده و شما توانایی ارسال و دریافت سیگنال‌های قدرتمندتر را دارید و می‌توانید در منازل و واحدهای با دیوارهای متعدد هم بدون هیچ مشکلی از وای فای استفاده کنید.

عملکرد فوق‌العاده باتری و شارژ سریع

لپ تاپ های هواوی همیشه در زمینه شارژدهی و عملکرد باتری جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند و میت بوک دی 15 جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست و طیف وسیعی از ویژگی‌های بسیار کاربردی و مفید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی میت بوک D15 2021

این لپ تاپ به درگاه USB-C برای شارژ کردن مجهز شده که با استفاده از یک شارژر استاندارد با خروجی 5 وات نیز می‌توانید این دستگاه را شارژ کنید. بنابراین شما به راحتی هرچه تمام‌تر و حتی با استفاده از شارژر گوشی هوشمندتان نیز می‌توانید هواوی میت بوک D15 2021 را شارژ کنید و دیگر نیاز نیست برای تمام دستگاه‌های خود، شارژرهای مخصوص آنها را حمل کنید و می‌توانید با همراه داشتن یک شارژر عمومی، لپ تاپ‌، تبلت، گوشی و حتی ساعت هوشمند خود را شارژ کنید.

علاوه بر این، برای شارژ کردن این لپ تاپ، یک شارژر قدرتمند 65 واتی در جعبه به شما ارائه می‌شود که ساختار و طراحی مجتمعی دارد که با استفاده از آن می‌توانید تنها با 15 دقیقه شارژ کردن دستگاه، به مدت 2 ساعت از لپ تاپ خود استفاده کنید. با یک بار شارژ هم می‌توان برای یک روز کامل کاری، انرژی مورد نیاز را در باتری لپ تاپ ذخیره کرد و اگر زمان زیادی به منبع برق شهری دسترسی نداشته باشید، الگوریتم‌های مدیریت توان بسیار کارآمد دستگاه، به شما کمک خواهند کرد.

جمع بندی هواوی میت بوک D15 2021

هواوی میت بوک دی 15 مدل 2021 مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌ها، امکانات و قابلیت‌ها را در خود جای داده است. این لپ تاپ سبک، زیبا و باکیفیت، از نمایشگری با حاشیه اندک و با کیفیت بالا، به خوبی از چشمان کاربر محافظت می‌کند و امکان کار کردن با دستگاه به مدت طولانی فراهم می‌شود.

پردازنده نسل یازده اینتل، بازوی قدرتمند MateBook D15 2021 است که در هیچ سناریو و عملیات پردازشی روزمره‌ای کم نمی‌آورد. با استفاده از راهکارهای احراز هویت بیومتریک، هیچ‌گونه نگرانی بابت ورود غیر مجاز افراد دیگر به دستگاه‌تان پیش نمی‌آید. سنسور تشخیص اثر انگشت سریع و دقیق لپ تاپ درون دکمه پاور تعبیه شده و مانع هر دسترسی تعریف نشده‌ای به دستگاه می‌شود.

در کنار همه این موارد، عملکرد عالی باتری و سیستم شارژ جامع و عمومی دستگاه، ویژگی‌هایی هستند باعث می‌شوند میت بوک دی 15 مدل 2021 یک مجموعه عالی با قیمتی مناسب و در حد محصولات سال گذشته باشد و به این ترتیب با یکی از بالاتری ارزش خریدهای دسته بندی لپ تاپ در بازار مواجه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*