هواوی میت بوک B

لپ تاپ های تجاری سری هواوی میت بوک B با پردازنده اینتل نسل 11 معرفی شد

لپ تاپ های تجاری سری هواوی میت بوک B با پردازنده اینتل نسل 11 در سه مدل میت بوک B3، میت بوک B5 و میت بوک B7 معرفی شدند.

هواوی از لپ تاپ‌های جدید خود با نام سری میت بوک B برای کاربردهای تجاری پرده برداشت. این لپ تاپ‌ها که از تراشه امنیتی TPM 2.0 بهره می‌برند در سه مدل میت بوک B3، میت بوک B5 و میت بوک B7 به بازار عرضه خواهند شد. همچنین تراشه امنیتی TPM 2.0 این لپ تاپ‌ها را به گزینه‌ای کامل برای نصب ویندوز 11 تبدیل خواهند شد.

معرفی لپ تاپ های سری هواوی میت بوک B

لپ تاپ میت بوک B7

لپ تاپ میت بوک B7 یک لپ تاپ به‌روز و قدرتمند محسوب می‌شود که در ردیف محصولات بالا رده هواوی قرار دارد. هواوی برای این لپ تاپ نمایشگر نمایشگر 13.9 اینچی را در نظر گرفته است که به پنلی با فناوری ساخت LTPS مجهز بوده و می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 3K نمایش دهد. همچنین پوشش 100 درصدی فضای رنگی sRGB، نسبت تصویر 3:2 و نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصدی از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ محسوب می‌شوند.

هواوی میت بوک B

هواوی برای این لپ تاپ خود پردازنده نسل یازدهمی Core i7-1165G7 اینتل را در نظر گرفته است که در کنار حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بازدهی بالایی خواهند داشت. یک باتری 56 وات‌ساعتی نیز انرژی این لپ تاپ را تامین خواهد کرد. همچنین یک ماژول حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت نیز برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت بالا در نظر گرفته است که باعث می‌شود این دستگاه بهترین کیفیت را برای سناریوهای مختلف ارائه دهد.

لپ تاپ میت بوک B5

لپ تاپ میت بوک B5 به عنوان یک لپ تاپ میان رده از یک نمایشگر 14 اینچی IPS با قابلیت نمایش محتوا تحت رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل بهره می‌برد که می‌تواند پوشش 100 درصد فضای رنگی RGB، تصاویری با تن رنگی واقعی و شاداب را به نمایش بگذارد. لپ تاپ میت بوک B5 همانند برادر بالارده خود به پردازنده نسل یازدهمی Core i7-1165G7 مجهز شده که تراشه TPM 2.0 امنیت آن را تضمین خواهد کرد. همچنین یک کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 با ظرفیت 2 گیگابایت نیز باعث می‌شود تا کاربران بتوانند کارهای گرافیکی خود را با کیفیت مناسب به انجام برسانند.

هواوی میت بوک B

از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع LPDDR3، 512 گیگابایت حافظه SSD و باتری 56 وات ساعتی اشاره کرد. همچنین این لپ تاپ از فناوری بلوتوث 5.0، فناوری Wi-Fi 6، درگاه‌های USB A 3.0، USB 2.0 تایپ A، پورت HDMI و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

لپ تاپ میت بوک B3

لپ تاپ میت بوک B3 به عنوان لپ تاپ اقتصادی سری جدید هواوی میت بوک B محسوب می‌شود. برای این لپ تاپ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح Full HD در نظر گرفته شده که هواوی در ساخت آن از فناوری IPS استفاده کرده است. همچنین این نمایشگر به دلیل مات بودن و اندازه بزرگ می‌تواند برای تماشای محتوای ویدیویی یک گزینه مناسب باشد. این لپ تاپ از ضخامت کم و وزن اندک ۱.۲۸ کیلوگرمی بهره می‌برد، از این رو این لپ تاپ برای کسانی که به دنبال یک لپ تاپ با قابلیت حمل‌پذیری بالا هستند یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

هواوی برای این لپ تاپ پردازنده نسل یازدهمی Core i7-1165G7 به همراه تراشه امنیتی TPM 2.0 را در نظر گرفته است. این لپ تاپ به ویندوز 10 مجهز بوده و از تمامی فناوری‌های ارتباطی و پورت‌های مورد نیاز کاربران تجاری بهره می‌برد. با توجه به اینکه شرکت مایکروسافت اعلام کرد نصب این تراشه امنیتی باعث ارائه بهترین عملکرد ویندوز 11 می‌شود، از این رو این سری از لپ تاپ‌ها به عنوان نخستین لپ‎ تاپ هواوی با قابلیت نصب ویندوز 11 به شکل کامل محسوب می‌شوند.

قیمت و زمان عرضه

لپ تاپ های تجاری سری هواوی میت بوک B در حال حاضر در کشور چین عرضه شدند و طی ماه‌های آینده در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند شد. هواوی برای میت بوک B3 قیمت 848 دلار، برای میت بوک B5 قیمت 925 دلار و برای میت بوک B7 قیمتی حدود 1079 دلار را در نظر گرفته است که چنین قیمت‌گذاری با توجه به مشخصات و قابلیت این لپ تاپ‌ها بسیار مناسب محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*