هواوی

هواوی با سبقت از اپل بیشترین آمار رضایتمندی مشتریان در حوزه لپ تاپ را از آن خود کرد

طبق اعلام موسسه Chnbrand، شرکت هواوی با سبقت از اپل بیشترین آمار رضایتمندی مشتریان در حوزه لپ تاپ بازار چین را از آن خود کرد.

حوزه لپ تاپ به عنوان یکی از بخش‌های اصلی فعالیت شرکت هواوی محسوب می‌شود که این شرکت چینی توانست طی سال‌های اخیر در این حوزه به میزان چشمگیری رشد پیدا کند. در همین راستا به تازگی موسسه معتبر چینی Chnbrand گزارشی را منتشر کرد که حاکی از آن است هواوی توانست با سبقت از اپل بیشترین آمار رضایتمندی مشتریان در حوزه لپ تاپ را از آن خود کند.

Huawei طی سال‌های اخیر برای حضور بیشتر در بازارهای مختلف رویکرد جدیدی را در نظر گرفت و توانست به پیشرفت‌های چشمگیری نیز دست پیدا کند. بازار لپ تاپ‌ها یکی از حوزه‌های مهم در استراتژی جدید هواوی محسوب می‌شود که این شرکت توانست با عرضه محصولات جدیدی چون میت بوک فروش بسیار خوبی را تجربه کند. همچنین کیفیت بالای لپ تاپ‌های میت بوک هواوی باعث شد تا رضایت مشتریان از این محصولات به میزان چشمگیری افزایش یابد.

کسب بیشترین آمار رضایتمندی مشتریان توسط هواوی

موسسه معتبر Chnbrand به تازگی آمار دوره‌ای China Customer Satisfaction Index مربوط به میزان رضایت‌مندی مشتریان از محصولات مختلف در بازار چین را منتشر کرد که طبق آن هواوی در جایگاه نخست گروه لپ تاپ و کامپیوترهای همراه قرار گرفت. شرکت اپل طی سال‌های گذشته همواره این جایگاه را به خود اختصاص داده بود، اما Huawei در جدیدترین رتبه‌بندی توانست با سبقت از اپل بیشترین میزان رضایت‌مندی مشتریان را از آن خود کند. در این رتبه‌بندی مربوط به سال 2021 حدود 12 برند برتر بازار لپ تاپ‌ها مانند هواوی، اپل، دل، شیائومی و لنوو حضور داشتند.

شرکت Huawei از سال 2016 به تولید لپ تاپ‌های خود پرداخت و توانست از سال 2017 در رتبه‌بندی موسسه Chnbrand در بخش رضایت‌مندی بازار لپ تاپ قرار بگیرد. هواوی در سال 2018 به جایگاه ششم دست یافت و در سال‌های 2019 و 2020 نیز با پیشرفت چشمگیر موفق شد خود را به جایگاه دوم رضایتمندی کاربران در بازار لپ تاپ چین برساند. این شرکت سرانجام با عرضه سری جدید لپ تاپ‌های میت بوک توانست با سبقت از اپل جایگاه نخست این رتبه‌بندی را از آن خود کند.

هواوی

هم‌اکنون Huawei سه گروه مختلف از لپ تاپ‌های خانواده میت بوک را تولید و برای پاسخ به نیازهای مختلف کاربران به بازار عرضه می‌کند. سری میت بوک D به عنوان ارزان‌ترین دسته از محصولات هواوی در این گروه محسوب می‌شود که با قیمت مناسب خود می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای کاربرانی با بودجه کمتر باشند.

سری بعدی یعنی هواوی MateBook نیز گزینه ایده‌آلی برای کاربران جدید پلتفرم هواوی و کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود. این لپ تاپ‌ها دارای وزن کم و قابلیت‌های متعددی بوده و کاربرانی که خواهان استفاده از لپ تاپ در مکان‌های مختلف هستند، می‌توانند این سری را انتخاب کنند. سری هواوی میت بوک ایکس که به عنوان پرچمدار هواوی محسوب می‌شود با سخت افزار و مشخصات رده بالای خود بالاترین کیفیت را به کاربران حرفه‌ای ارائه خواهد داد.

هواوی

با توجه به این که هواوی با حضور در بازار لپ تاپ‌ها توانسته به درآمد خوبی دست پیدا کند، اخیرا تولید مانیتورها و سایر تجهیزات هوشمند را نیز در دستور کار خود قرار داده است. چنین اقداماتی از سوی Huawei باعث شد تا این شرکت چینی در بازارهای مختلف به رشد زیادی دست پیدا کند و از رقبای خود سبقت بگیرد. گفتنی است لپ تاپ های هواوی در بازار ایران نیز عرضه شده و کاربران می‌توانند مدل‌های مختلف لپ تاپ‌های میت بوک را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش رسمی خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط تو بازار خودشون طرفدار داره و بازارهای تحت تحریم که ایران عزیز هم شامل حالش میشه