ویوو Y12G

ویوو Y12G با تراشه اسنپدراگون 439 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از راه رسید

ویوو از عضو جدید سری وای 12 رونمایی کرد. ویوو Y12G به تراشه اسنپدراگون 439 مجهز شده است و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و صفحه نمایش 6.51 اینچی +HD بهره می‌برد.

سری وای 12 ویوو از پنج گوشی هوشمند تشکیل شده بود و امروز این شرکت با معرفی Y12G از ششمین گوشی این سری رونمایی کرد. ویوو Y12G به تراشه اسنپدراگون 439 مجهز شده است و از اندروید 11 به همراه رابط کاربری Funtouch OS 11 بهره می‌برد.

گوشی جدید ویوو با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است؛ اما کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه microSD این میزان را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

ویوو Y12G

در بدنه جلویی وای 12 جی یک صفحه نمایش 6.51 اینچی LCD بارزولوشن +HD قرار گرفته است و در ناچ قطره طور آن نیز شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم. ویوو در بدنه پشتی دستگاه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود و کاربران می‌توانند آن را از طریق درگاه microUSB شارژ کنند. ویوو هیچگونه اطلاعاتی درباره سرعت شارژ این گوشی منتشر نکرده است و تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده که Y12G از شارژ سیمی معکوس ۵ وات پشتیبانی می‌کند.

ویوو Y12G

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت در بدنه کناری و قابلیت باز کردن گوشی از طریق شناسایی چهره اشاره کرد. ممکن است مشخصات این گوشی برای شما آشنا است، چرا که بر پایه ویوو Y12s 2021 توسعه داده شده است.

ویوو Y12G در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت ۱۵۰ دلار در هند عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*