گوشی آنر مجیک 3

گوشی آنر مجیک 3 با دوربین پنج‌گانه روانه بازار می‌شود

آنر به زودی از گوشی آنر مجیک 3 – Honor Magic 3 رونمایی خواهد کرد. این گوشی توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی دارد و در آن از پنج دوربین مختلف استفاده شده است.

آنر می‌خواهد در ۲۱ مرداد ماه از گوشی مجیک 3 رونمایی کرد و امروز مدیر عامل این شرکت تا حدودی طراحی دوربین این گوشی را لو داد. George Zhao از یک دستگاه مجهز به پنج دوربین با چینش به شکل M برای نشان دادن قابلیت‌های هوش مصنوعی محور مجیک 3 استفاده کرده است.

این گوشی در یک قاب محافظ قرار گرفته تا طراحی کلی بدنه پشتی مشخص نباشد؛ با این وجود می‌توان پنج دایره را در بخش دوربین مشاهده کرد (و البته هیچ مربعی که نشان دهنده لنز پریسکوپ باشد، در بدنه پشتی قرار ندارد). از دیگر موارد مشهود در بدنه پشتی می‌توان به یک میکروفون برای ویژگی زوم صدا، فلاش LED دوگانه در بخش پایینی و یک فلاش دیگر در بخش بالایی اشاره کرد.

گوشی آنر مجیک 3

آنر اقدام به انتشار یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای در شبکه اجتماعی ویبو کرده است که در آن مدیر عامل این شرکت در حال صحبت کردن با Nie Weiping از افراد معروف در بازی GO و روزنامه نگار سابق Zhang Quanling است و تمامی ویژگی‌های جالب گوشی مجیک 3 را توضیح می‌دهد.

یکی از این ویژگی‌ها کم شدن صدای زنگ در صورت نگاه کردن کاربر به نمایشگر گوشی است. این ویژگی می‌تواند در هنگام نیاز به حریم شخصی بیشتر مفید واقع شود.

آنر Magic 3 اولین گوشی بازار خواهد بود که به اسنپدرگوان 888 پلاس مجهز شده است و خود آنر نیز اعلام کرد که با بیش از یک دوربین اصلی عرضه خواهد شد. این یعنی اینکه ما باید انتظار ترکیب یک دوربین ۵۰ مگایپسکلی در کنار سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و یک حسگر ToF یا یک حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق را داشته باشیم.

هنوز یک هفته تا معرفی رسمی گوشی آنر مجیک 3 باقی مانده است و ما مشتاقانه منتظر انتشار اخبار بیشتری از آن هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*