لپ تاپ هواوی میت بوک D14

پنج دلیل مهمی که شما را به خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 ترغیب می‌کند

در این مطلب به پنج دلیل مهمی که شما را به خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 ترغیب می‌کند اشاره خواهیم کرد و ویژگی‌ها و مشخصات میت بوک دی ۱۴ را بررسی می‌کنیم.

اولترابوک‌ها به عنوان لپ تاپ های بسیار باریک و خوش‌ساخت در این روزها محبوبیت دوچندانی پیدا کرده‌اند. شرکت هواوی نیز این نیاز بازار را درک کرده و به همین دلیل لپ تاپ ۱۴ اینچی میت بوک دی ۱۴ – Huawei MateBook D14 را ساخته و عرضه کرده است. این لپ تاپ علاوه بر برخورداری از ظاهر باریک و ظریف، مشخصات سخت افزاری قابل توجهی دارد و کارایی و ارزش خرید آن به شدت بالاست.

همانطور که گفته شد ذائقه کاربران تغییر پیدا کرده و مشتریان به استفاده از لپ تاپ های باریک و سریع علاقه‌مند شده‌اند. به همین خاطر بازار این نوع محصولات در مقایسه با گذشته بسیار داغ‌تر و رقابتی‌تر شده است. لپ تاپ های میت بوک هواوی در همین دسته عرضه شده‌اند که ویژگی اصلی آنها، قدرت سخت افزاری مناسب، نمایشگر باکیفیت و ابعاد جمع‌وجور برای حمل‌پذیری بالا است. لپ تاپ هواوی میت بوک D14 مدتی است که بازار ایران نیز راه پیدا کرده و در همین مدت نسبتا کم توانسته با بهره‌مندی از بدنه فلزی مستحکم و باکیفیت، صفحه نمایش با حاشیه کم، سخت افزار به‌روز و توانمند، درگاه‌های ارتباطی متعدد و باتری بادوام مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. قیمت مناسب و منطقی و خدمات پس از فروش رسمی نیز باعث شده‌اند این لپ تاپ هواوی به دستگاهی بسیار محبوب تبدیل شود.

لپ تاپ هواوی میت بوک D14

در ادامه قصد داریم پنج دلیل مهمی که شما را به انتخاب و خرید لپ تاپ هواوی میت بوک دی ۱۴ ترغیب می‌کند، بررسی کنیم.

پنج دلیل برای خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14

طراحی چشم‌نواز، سبک و باریک با کیفیت ساخت بالا

لپ تاپ هواوی میت بوک D14

اولین چیزی که در هنگام دیدن یک محصول جدید نظر کاربر را به خود جلب می‌کند، طراحی ظاهری آن محصول است. لپ تاپ هواوی میت بوک D14 هم دستگاهی است که در این زمینه عالی کار کرده و چشم همه کاربران را به خود خیره می‌کند. این لپ تاپ به صورت ویژه از طراحی یکدست با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای سادگی و زیبایی بهره می‌برد و یک محصول مینیمال و چشمگیر است.

طراحی زیبای میت بوک دی ۱۴ در اولین نگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند. در طراحی این لپ تاپ شاهد به کارگیری رویکرد مینیمال هستیم و بدنه یکدست و یکپارچه‌ای را در آن مشاهده می‌کنیم. میت بوک D14 لپ تاپی است که در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم‌نواز است. وزن سبک میت بوک D14 2020 از دیگر دلایلی است که شما را به خرید این لپ تاپ تشویق می‌کند. وزن این دستگاه فقط ۱.۳۸ کیلوگرم بوده و ضخامت آن نیز به ۱۵.۹ میلی‌متر می‌رسد. بنابراین با یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ های ۱۴ اینچی بازار روبه‌رو هستیم که این امر به لطف طراحی داخلی حرفه‌ای و رده بالای دستگاه اتفاق افتاده است.

هواوی در ساخت این لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت در بیشتر بخش‌ها استفاده کرده که باعث شده استحکام و مقاومت بیشتری در کاربری روزانه در مقایسه با رقبا داشته باشد. وزن لپ تاپ نیز فاکتور بسیار مهمی برای خیلی از کاربران است و میت بوک دی ۱۴ با وزن فقط ۱.۳۸ کیلوگرم از قابلیت حمل‌پذیری بسیار بالایی بهره می‌برد. طراحی دقیق لولاها در این لپ تاپ نیز به گونه‌ای است که شما می‌توانید در آن را تا ۱۸۰ درجه باز کنید و در هر شرایطی از لپ تاپ خود استفاده کنید.

صفحه نمایش باکیفیت با حاشیه اندک و توانایی مراقبت از چشم

لپ تاپ هواوی میت بوک D14

هواوی میت بوک D14 یکی از جمع‌وجورترین اولترابوک‌های ۱۴ اینچی موجود در بازار است. حاشیه بسیار باریک اطراف صفحه نمایش یکی از دلایلی است که باعث شده با یک لپ تاپ جمع‌وجور روبه‌رو باشیم. حاشیه‌های اطراف نمایشگر فقط به عدد ۴.۸ میلی‌متر می‌رسد. از طرف دیگر، نمایشگر زیبا و باکیفیت این دستگاه دارای وضوح بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و با توجه به استفاده از فناوری IPS LCD در ساخت این صفحه نمایش، شما زاویه دید بسیار بالای ۱۷۸ درجه‌ای را خواهید داشت تا در هر شرایط و زاویه‌ای بتوانید از لپ تاپ خود استفاده کنید. بنابراین دیگر نیازی به تنظیم چندین باره لید لپ تاپ به منظور نمایش صحیح رنگ‌ها روی نمایشگر ندارید.

صفحه نمایش هواوی میت بوک D14 تاییدیه رسمی از موسسه معتبر TUV Rheinland را دریافت کرده و به همین خاطر می‌تواند نور آبی مضر در نمایشگر را به حداقل برساند و اثر فلیکر یا لرزش تصویر را حذف کند. به این صورت در استفاده‌های طولانی‌مدت از لپ تاپ خود، چشمانتان دچار خستگی نمی‌شود و شاهد بروز سردرد و چشم‌درد در کاربران نخواهیم بود.

سخت افزار به‌روز و توانمند

لپ تاپ هواوی میت بوک D14

نسخه اینتل لپ تاپ هواوی میت بوک D14 با پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 در بازار ایران عرضه می‌شود. پردازنده گرافیکی مجزای جی فورس ام ایکس ۲۵۰ به همراه گرافیک داخلی Intel UHD نیز باعث شده‌اند که کاربران برای انجام فعالیت‌های گرافیکی و حتی اجرای برخی بازی‌ها هیچ مشکلی را احساس نکنند.

این لپ تاپ هواوی از حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی DDR4 به همراه فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD از نوع PCIe بهره می‌برد تا نهایت سرعت را در اجرای ویندوز و برنامه‌های سنگین مشاهده کنید. میت بوک دی ۱۴ علاوه بر برخورداری از سخت افزار به‌روز و توانمند، دارای سیستم خنک‌کننده اختصاصی هواوی با نام Shark Fan 2.0 نیز هست که عملکرد کم صدایی دارد. دمای لپ تاپ با حضور این سیستم خنک کننده حتی در سنگین‌ترین پردازش‌ها هم در حد استاندارد باقی می‌ماند و کارایی دستگاه اصلا افت پیدا نمی‌کند.

شارژ سریع با شارژر یو اس بی C

لپ تاپ هواوی میت بوک D14

یکی از بزرگ‌ترین معضلات اولترابوک‌ها، تعبیه باتری قدرتمند برای افزایش میزان شارژدهی این دستگاه‌هاست. به همین منظور،‌ شرکت هواوی از باتری پرظرفیت ۵۶ وات ساعتی به همراه سیستم مدیریت انرژی بهینه در میت بوک دی ۱۴ استفاده کرده که باعث شده‌اند شارژدهی لپ تاپ به بیشترین مقدار خود برسد. این لپ تاپ می‌تواند بیش از ۱۳ ساعت برای تماشای یک ویدیوی فول اچ دی شارژدهی داشته باشد که عملکرد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

قابلیت شارژ به وسیله درگاه یو اس بی C از دیگر ویژگی‌هایی است که شما را به خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 ترغیب می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود شما بتوانید با استفاده از شارژرهای دستگاه‌های دیگر مانند گوشی هوشمند خود نیز لپ تاپ میت بوک دی ۱۴ را شارژ کنید. البته به همراه این لپ تاپ یک شارژر سریع ۶۵ واتی از نوع USB-C نیز ارائه می‌شود که تنها با ۳۰ دقیقه شارژ کردن دستگاه به وسیله آن نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت باتری شارژ می‌شود و شما می‌توانید برای چندین ساعت از لپ تاپ خود استفاده کنید.

حفظ حریم خصوصی با احراز هویت

لپ تاپ هواوی میت بوک D14

سنسور تشخیص اثر انگشت هم در لپ تاپ هواوی میت بوک دی ۱۴ قرار گرفته است. این حسگر با دکمه پاور دستگاه یکپارچه شده و شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی و با امنیت بالا به محیط ویندوز لپ تاپ خود وارد شوید. یک دوربین مخفی هم در کنار دکمه‌های ردیف بالای کیبورد تعبیه شده تا شما فقط وقتی که قصد استفاده از وب کم را دارید بتوانید آن را فعال کنید. به این صورت امنیت کاربر بسیار بالاتر می‌رود و احتمال نفوذ به وب کم و سوءاستفاده از آن به صفر می‌رسد.

در انتها لازم است بگوییم که هواوی میت بوک D14 یک لپ تاپ خوش‌ساخت ۱۴ اینچی است که با زیبایی ظاهری، سخت افزار به‌روز و پرسرعت و قابلیت‌های متنوع، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این لپ تاپ خوش‌قیمت و جذاب هواوی هم‌اکنون با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی در بازار ایران در دسترس کاربران قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*