لپ تاپ های میت بوک هواوی

با بهترین لپ تاپ های میت بوک هواوی در بازار ایران برای کاربردهای مختلف آشنا شوید

اخیرا بهترین لپ تاپ های میت بوک هواوی شامل میت بوک 13، میت بوک D14 و میت بوک ایکس پرو با ابعاد و مشخصات فنی متفاوت وارد بازار ایران شدند. در ادامه با کاربردهای مختلف آنها آشنا شویم.

هرچقدر یک لپ تاپ بسیار قدرتمند باشد و از ویژگی‌های فنی متعددی بهره ببرد، اما اگر کاربران آن را بر اساس اهداف خود خریداری نکنند، آن لپ تاپ قادر به پاسخگویی به نیاز کاربران نخواهد بود. حتی لپ تاپ های هواوی که اخیرا وارد بازار ایران شدند نیز با چنین شرایطی مواجه هستند و کاربران باید در ابتدا نیازهای خود را بشناسند و مشخصات دستگاه‌ها را با آنها تطبیق داده و سپس به خرید لپ تاپ بپردازند.

لپ تاپ های میت بوک هواوی شامل سه لپ تاپ میت بوک 13، میت بوک D14 و میت بوک ایکس پرو که اخیرا به بازار ایران عرضه شدند، هر کدام از مشخصات ویژه خود بهره می‌برند. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات و کاربردهای این لپ تاپ های میت بوک هواوی آشنا کنیم.

آشنایی با بهترین لپ تاپ های میت بوک هواوی

هواوی میت بوک 13؛ لپ تاپ مناسب برای افراد پر سفر

آن دسته از کاربران که بر اساس نیاز کاری و حرفه‌ای خود باید همواره در سفر باشند، باید به سراغ لپ تاپی بروند که از قابلیت حمل‌پذیری بالا و نمایشگر باکیفیتی برخوردار باشد و همچنین بتواند در طی روز شارژدهی مناسبی را ارائه دهد.

لپ تاپ های میت بوک هواوی

در میان محصولات هواوی لپ تاپ میت بوک 13 بهترین انتخاب برای افراد پر سفر خواهد بود؛ این لپ تاپ فقط 1.32 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 286 در 211 در 14.9 میلی‌متر یک محصول بسیار باریک و سبک برای کاربران محسوب می‌شود. این لپ تاپ به دلیل طراحی ویژه خود به آسانی در کیف و کوله‌پشتی‌های مختلف جای می‌گیرد و دیگر به خرید یک کیف و کوله ویژه حمل لپ تاپ نیازی نخواهد بود.

علاوه بر حمل‌پذیری بالا و استحکام بالا به دلیل ساخت بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم، این لپ تاپ هواوی از یک نمایشگر جذاب و باکیفیت 13 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر با نور زمینه مناسب و پوشش 100 درصدی فضای رنگ sRGB یک گزینه عالی برای طراحان و مهندسان محسوب می‌شود.

لپ تاپ های میت بوک هواوی

لپ تاپ میت بوک 13 به پردازنده نسل 10 اینتل Core i5 و گرافیک مجزای GeForce MX250 مجهز بوده و با قدرت بالای خود می‌تواند به آسانی برنامه‌های سنگین و حتی بازی‌های گرافیک متوسط را اجرا کند. هواوی برای این لپ تاپ 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 همراه با 512 گیگابایت SSD را نیز در نظر گرفته است. این لپ تاپ با باتری 41.7 وات‌ساعتی قادر است تا 11.6 ساعت به صورت پیوسته ویدیو پخش کند و به همین دلیل به آسانی می‌تواند نیاز کاربران برای استفاده‌های معمول روزانه را برطرف سازد و دیگر به شارژ مجدد نیازی نخواهد بود.

هواوی میت بوک D14؛ تعریف مفهوم تعادل

میت بوک دی 14 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های میت بوک هواوی موجود در بازار ایران محسوب می‌شود که تمام ویژگی‌های یک لپ تاپ عالی را در خود جای داده است. کاربران از این لپ تاپ می‌توانند به دلیل کیفیت بالا در هر شرایطی استفاده کنند. این لپ تاپ همانند مدل کوچک‌تر خود از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد و با ضخامت 15.9 میلی‌متری فقط 1.38 کیلوگرم وزن دارد. برای این لپ تاپ یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن استاندارد FullHD در نظر گرفته شده که از ویژگی مراقبت از چشم کاربر نیز بهره می‌برد.

لپ تاپ های میت بوک هواوی

این لپ تاپ هواوی به همان پردازنده نسل دهم اینتل Core i5-10210U مجهز شده و از کارت گرافیک مجزای GeForce MX250 انویدیا، حافظه SSD تا 512 گیگابایت و حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی بهره می‌برد و با چنین مشخصاتی یک محصول بسیار سریع و قدرتمند برای کاربران خواهد بود. کاربران می‌توانند از این لپ تاپ برای کارهای مختلفی چون طراحی، استفاده از نرم افزارهای تخصصی و بازی‌هایی با گرافیک متوسط استفاده کنند.

لپ تاپ های میت بوک هواوی

باتری 56 وات‌ساعتی به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب لپ تاپ میت بوک دی 14 محسوب می‌شود که شارژ مورد نیاز برای کارهای یک روز کامل کاربران را تامین خواهد کرد. در بسته‌بندی این لپ تاپ شارژر قدرتمند 65 واتی نیز وجود دارد. البته می‌توان این لپ تاپ را با شارژرهای گوشی های هوشمند نیز شارژر کرد. همچنین این لپ تاپ از ویندوز 10 نسخه Home به صورت اورجینال بهره می‌برد.

هواوی میت بوک ایکس پرو؛ لپ تاپ بالارده و مخصوص حرفه‌ای‌ها

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های میت بوک هواوی بازار ایران محسوب می‌شود که باید آن را یک محصول قدرتمند و همه‌جانبه دانست. این لپ تاپ به شکل ویژه از تمام فاکتورهای یک لپ تاپ ایده‌آل بهره می‌برد و قادر است حداکثر توان پردازشی را با بالاترین کیفیت به کاربران ارائه دهد. از ویژگی‌های طراحی این لپ تاپ می‌توان به وزن 1.33 کیلوگرمی، ضخامت 14.6 میلی‌متری، بدنه آلومینیومی در سه رنگ سبز زمردین، نقره‌ای و خاکستری فضایی اشاره کرد که چنین ویژگی‌های آن را به یک لپ تاپ خوش ساخت تبدیل کرده است.

لپ تاپ های میت بوک هواوی

این لپ تاپ از حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر بهره می‌برد و در واقع نسبت نمایشگر به بدنه آن حدود 91 درصد است. این لپ تاپ از یک نمایشگر با رزولوشن بسیار بالای 3000 در 2000 پیکسلی و نور زمینه 450 نیت که به واسطه وجود سنسور نور بر اساس شدت نور محیط تنظیم می‌شود، بهره می‌برد که چنین ویژگی آن را به بهترین گزینه برای کارهای دقیق مهندسی و طراحی تبدیل کرده است.

هواوی برای میت بوک ایکس پرو پردازنده اینتل Core i7-10510U و گرافیک مجزای انویدیا GeForce MX250 را به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و تا 1 ترابایت حافظه SSD در نظر گرفته است تا این لپ تاپ از عملکردی بسیار سریع در انتقال فایل و اجرای برنامه‌ها بهره ببرد و سنگین‌ترین پردازش‌ها را به آسانی به انجام برساند.

لپ تاپ های میت بوک هواوی

برای این لپ تاپ یک باتری 56 وات ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 13 ساعت برای اجرای ویدیو در یک روز کامل کاری در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ از شارژر 65 واتی USB-C نیز بهره می‌برد که قادر است فقط با 30 دقیقه شارژ انرژی مورد نیاز برای 6 ساعت استفاده از لپ تاپ را تامین کند. برای این لپ تاپ سیستم صوتی باکیفیت شامل 4 بلندگو و 4 میکروفون نیز برای یک تجربه کامل چند رسانه‌ای در نظر گرفته شده است تا این لپ تاپ به بهترین انتخاب برای کاربران تبدیل شود. اگر این لپ تاپ های میت بوک هواوی را برای کار خود مناسب می‌دانید، می‌توانید آنها را با بهترین قیمت از طریق این لینک بخرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*