تبلت ایسر Aspire Switch 10V با پردازنده جدید اینتل Cherry Trail معرفی شد

کمپانی ایسر از یک تبلت اینتلی دیگر در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ پرده برداشت.این شرکت پس از رونمایی از تبلت گیمینگ Predator 8 حالا تبلت Aspire Switch 10V را با پردازنده جدید Cherry Trail از خانواده‌ی اتم X5-Z8300 معرفی کرده است.

همناطور که گفته شد Aspire Switch 10V از پردازنده  Cherry Trail اینتل Atom X5-Z8300 استفاده می کند.صفحه‌نمایش این محصول، ۱۰.۱ اینچ اندازه داشته و وضوح تصویر آن نیز برابر با ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل می‌باشد که سبب شده با صفحه‌نمایش بسیار خوبی روبه‌رو باشیم. بلندگوهای دالبی این تبلت نیز در دو طرف و قسمت زیرین آن قرار گرفته‌اند تا در هر حالتی که کاربران از این تبلت تبدیل‌شونده استفاده می‌کنند، مشکلی وجود نداشته باشد.

تبلت جدید Aspire Switch 10V به همراه پایه خود، کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد اما وزن کم این تبلت و پایه‌ی آن، سبب نخواهد شد تا شما به صورت مداوم از آن استفاده کنید. به عنوان مثال در آزمایش‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که اگر این تبلت را ۱۱۰ درجه قرار داده و از آن استفاده نمایید، تبلت در جای خود ثابت نموده و کمی سُر می‌خورد. همچنین در این حالت، کیبورد آن چندین بار به صورت کاملا تصادفی باز شد که با مشاهده‌ی این موارد، ایسر اعلام کرد که در زمان ورود این تبلت به بازار، چنین مشکلاتی دامن‌گیر کاربران نخواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رود، این تبلت از دو دوربین پشتی و جلویی برای ثبت تصاویر و ویدئو، استفاده می‌نماید اما هیچ اطلاعاتی از دقت آنها و سنسور به کار رفته در اختیارمان قرار نگرفته است. همچنین تمامی پورت‌های معمول همانند micro HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری، اسلات کارت حافظه (البته بدون قابلیت شارژ شدن تبلت) و یک پورت USB 3.0 برای استفاده از هاردهای اکسترنال و یا وسایل دیگر، از جمله مواردی هستند که در این تبلت دیده می‌شوند.

معرفی محصولات جدید در نمایشگاه Computex 2015 بیشتر به منظور آشنا ساختن افراد با خود محصول انجام می‌شود و شاید کمتر شاهد توضیح کامل و معرفی سخت‌افزاری محصولات توسط شرکت‌های مختلف باشیم. Aspire Switch 10V نیز از این قاعده مستثنی نیست و تنها اطلاعاتی که از این تبلت در دست داریم، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد که توسط خود ایسر اعلام شده است. البته سازندگان، خود اعلام کردند که احتمال افزایش میزان حافظه‌ی رم در نسخه‌ی نهایی از این تبلت وجود خواهد داشت.مدلی که به کامپیوتکس ۲۰۱۵ آورده شده است به صورت پیش‌فرض به Windows 8.1 مجهز شده ولی ما نیز همچون شما تصور می‌کنیم که زمانی که Windows 10 عرضه شود، شاهد بروز شدن این تبلت به این ویندوز نیز خواهیم بود.قیمت و زمان عرضه Aspire Switch 10V ایسر هنوز اعلام نشده است.در ادامه تصاویری از این تبلت را مشاهده خواهید کرد :

منبع :pocket-lint

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*