نوا 9 هواوی

تاریخ معرفی سری نوا 9 هواوی مشخص شد

تاریخ معرفی سری نوا 9 هواوی لو رفت. ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی از Huawei Nova 9 و Nova 9 Pro باقی نمانده است. هر دو گوشی به فناوری شارژ سریع مجهز شده‌اند.

ماه گذشته یک گوشی هواوی با شماره مدل RTE-AL00 توانست تاییدیه TENAA را به دست آورد. این گوشی همچنین کمی بعد در پایگاه داده تاییدیه 3C رویت شد. انتظار می‌رود که این دستگاه در بازار چین با نام هواوی نوا 9 عرضه شود. بر اساس اخبار منتشر شده، هواوی در یکم مهر ماه از سری Nova 9 پرده برداری خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی به نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد. کاربران علاقه‌مند می‌توانند از هفتم مهر ماه برای خرید نوا 9 و مدل پرو اقدام کنند.

نوا 9 هواوی

تصاویر منتشر شده از مدل RTE-AL00 در TENAA نشان می‌دهد که حسگر اثر انگشت این دستگاه در زیر یک پنل اولد قرار خواهد داشت و یک بریدگی بیضی شکل نیز میزبان دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. در بدنه پشتی دستگاه هم شاهد حضور چهار دوربین مختلف هستیم. نوا 9 با شارژر ۶۶ وات همراه خواهد شد و از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

اما RTE-AL00 تنها گوشی هواوی نبود که ماه گذشته در تاییدیه 3C رویت شد و شاهد دستگاهی با شماره مدل NAM-AL00 نیز بودیم. این گوشی که انتظار می‌رود با نام هواوی نوا 9 پرو عرضه شود، از اتصال 4G LTE و شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*