تماشا کنید : کیس گیمینگ ترنسفور ایسوس واقعا تغییر شکل می دهد !

ایسوس تا به حال تبلت های تبدیل شونده زیادی را از سری ترنسفورمر ( Transformer ) روانه بازار کرده که علت این نام گذاری تغییر حالت تبلت های این سری مثلا جدا شدن کیبورد و یا چرخیدن صفحه نمایش آن بوده است.اما هیچکدام از این تبلت ها مانند آنچه در سری فیلم های Transformers شاهد بودیم تغییر شکل نمیدادند.حالا ایسوس یک کیس گیمینگ با نام ترنسفور به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ آورده که واقعا تغییر شکل می دهد !

این کامپیوتر در حالت عادی کیس ایسوس کاملاً عادی و البته کمی بیش از حد بزرگ است اما با زدن یک سوییچ، پیستون‌ها به حرکت درمی‌آیند و درب کیس را باز می‌کنند تا کاربر به اندرونی آن دسترسی داشته باشد و بتواند قطعات را تعویض کند.بهتر است ویدیویی از این کیس جالب را با هم تماشا کنیم :

این کامپیوتر جالب محصولی از ایسوس و کمپانی In Win است که در حوزه‌ی کیس فعالیت می‌کند.مشخص نشده که حین تغییر شکل هم پی‌سی گیمینگ قابل استفاده است و کار می‌کند یا نه. در مورد قیمت و احتمالاً تولید انبوه محصول هم سخنی به میان نیامده است. قطعات داخلی کیس به نظر گران‌قیمت است و شاید چنین سیستم گران‌قیمتی با وجود زیبایی و جذابیت، فروش خوبی نداشته باشد.

در ادامه تصاویری از این محصول جالب ایسوس را تماشا خواهید کرد :

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همچین کار شاقی هم نکرده
    چهارتا بازو و دو تا موتور برق کوچک :Crazy2:
    تازه موقع بسته شدن هم در آخر ضربه میزنه
    :Disapproval: :Distort:

  2. یا حضرت ایسوز :Amazed: !!! :Amazed: