مرورگر اینترنت Huawei Browser

نگاهی به ویژگی‌های نرم افزار مرورگر اینترنت Huawei Browser

مرورگر اینترنت Huawei Browser با برخورداری از ویژگی‌های مختلف، به تمام انتظارات کاربران پاسخ می‌گوید. در ادامه، قابلیت‌های مرورگر اختصاصی هواوی را بررسی می‌کنیم.

یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها در هر گوشی هوشمندی، مرورگرهای اینترنت هستند. با استفاده از مرورگری که سازگاری بالایی با دستگاه شما داشته باشد و سرعت بالا، امنیت و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار دهد، تجربه وبگردی شما بهبود می‌بخشد. یکی از همین مرورگرها، Huawei Browser است که انعطاف بالا و قابلیت‌های فراوانی دارد و در گوشی های هواوی می‌تواند بهترین گزینه برای وبگردی باشد. در این مطلب قصد داریم این نرم افزار را معرفی کنیم و نگاهی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مرورگر اینترنت هواوی بروزر داشته باشیم.

همانطور که گفتیم، مرورگرها اهمیت زیادی برای کاربران دارند و می‌توان گفت پس از نرم افزارهای مرتبط با شبکه های اجتماعی، مرورگرهای اینترنتی مهم‌ترین ابزار برای کاربران به شمار می‌رود. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرورگر خوب و کاربردی می‌توان به این اشاره کرد که باید در هر لحظه و به سرعت، وبسایت‌های مورد نظر شما را باز کند و بتوانید به آسانی با آن تعامل داشته باشید.

شرکت هواوی در همین راستا، یک مرورگر اختصاصی را برای تمام دستگاه‌های ساخت خود عرضه کرده که Huawei Browser نام دارد. این نرم افزار،‌ ابزاری کاربردی و مناسب است که به تمام نیازها و انتظارت شما از یک مرورگر کامل و سریع پاسخ می‌گوید. هواوی بروزر با برخورداری از یک موتور پردازش محتوای وب جدید، بستری را به وجود آورده که با بهره‌گیری از آن می‌توانید خیلی سریع صفحه‌های اینترنتی را مرور کنید و از قابلیت‌های فراوان آن استفاده نمایید. در ادامه این مطلب به برخی از قابلیت‌های جذاب Huawei Browser اشاره می‌کنیم.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های مرورگر اینترنت Huawei Browser

سیستم تنظیم محتوای داخلی

برخی مواقع نیاز دارید که برای مطالعه اخبار مهم به وبسایت‌های خبری مراجعه کنید، اما این نیاز همیشه مستلزم رجوع به پایگاه‌های خبری نیست. مرورگر اختصاصی هواوی این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از هوش مصنوعی و با توجه به نحوه استفاده شما از وبسایت‌های خبری و همچنین با تکیه بر علائق و مسائل مورد نظر شما، یک سیستم تنظیم محتوای داخلی ایجاد کرده و پیشنهادهای محتوای اختصاصی را در اختیار کاربر هدف قرار می‌دهد. در این حالت با توجه به موضوع‌ها و وبسایت‌هایی که در اینترنت دنبال می‌کنید، محتوایی که انتظار می‌رود بیشتر مد نظر شما باشد در صفحه اصلی مرورگر به شما پیشنهاد داده می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این بخش می‌توان به قابلیت تنظیم آن اشاره کرد که با احترام به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربر، موضوع‌ها و مطالب متناسب پیشنهاد داده می‌شود.

مرورگر اینترنت Huawei Browser

وبگردی در محیطی امن

دو قابلیت کاربردی Private Mode و Smart anti-tracking در مرورگر اختصاصی هواوی بروزر ارائه می‌شود. قابلیت پرایویت مود به شما کمک می‌کند تا بدون باقی ماندن هیچگونه اثری از وبگردی شما در گوشی، به مرور سایت‌های مختلف بپردازید و اصلا از بابت اطلاع پیدا کردن فردی که پس از شما به گوشی دسترسی پیدا می‌کند به تاریخچه مرور وب شما، نگران نباشید.

قابلیت دوم یعنی اسمارت آنتی ترکینگ هم بازه عملکردی گسترده‌ای دارد و کوکی‌هایی که توسط وبسایت‌ها برای نظارت بر گردش شما در اینترنت و شناسایی مطالبات و علائق شما ایجاد می‌شود را مسدود می‌کند.

اعلان‌ها و عملکرد هوشمند

از دیگر قابلیت‌های جالب توجه مرورگر اینترنت Huawei Browser می‌توان به شناسایی رفتار وبسایت‌ها در هنگام مرور آنها اشاره کرد. به عنوان نمونه اگر کاربر از یک فروشگاه اینترنتی ویژه بازدید کند،‌ مرورگر هواوی با شناختن نصب نرم افزار اختصاصی آن فروشگاه در گوشی شما،‌ اعلانی را با محتوای پیشنهاد برای باز کردن نرم افزار مربوطه به نمایش درمی‌آورد.

مرورگر اینترنت Huawei Browser

همینطور اگر وبسایتی، یک نوتیفیکیشن را برای کاربر ارسال کند، مرورگر متوجه می‌شود و آن را با تعاملی ساده و کاربردی به کاربر نشان می‌دهد تا کسب تکلیف کند. دامنه اعلان‌ها و عملکرد هوشمند مرورگر اختصاصی هواوی به همین جا ختم نمی‌شود. این مرورگر به کاربر کمک می‌کند تا از همه اتفاقات داخلی دستگاه یا وبسایت‌های بازدید شده توسط او باخبر شود و عکس‌العملی مناسب با آن را ترتیب دهد.

علاوه بر این‌ها، همانطور که پیش از این اشاره شد، مرورگر با استفاده از هوش مصنوعی تلاش می‌کند محتوای جستجوی شما را در بستر وب، بر طبق علائق و مسائل مورد علاقه و اعتماد نمایش دهد.

انتخاب حالت نمایش به دلخواه خود

مرورگر اینترنت Huawei Browser از رابط کاربری منعطفی بهره می‌برد و قادر است به خوبی با هر نوع سلیقه و کاربردی کنار بیاید. دلیل این موضوع هم توجه بالا به المان‌های موجود در محیط و رابط کاربری و قابلیت‌های بالای شخصی‌سازی آنها است.

مرورگر اینترنت Huawei Browser

شما در مرورگر اختصاصی هواوی می‌توانید بین حالت‌های نایت مود – Night Mode، دسکتاپ مود – Desktop Mode و حتی مسدود کردن عکس‌ها – Block Images جابه‌جا شوید که عملکرد این حالت‌ها هم از اسم آنها مشخص است.

مرورگر اینترنت Huawei Browser

علاوه بر این، قابلیت‌‌های دیگری مانند تنظیم فونت دلخواه، ترجمه متن موجود در صفحه بین ۴۹ زبان مختلف و تنظیم نحوه نمایش منوهای تنظیمات در هواوی بروزر ارائه می‌شود و شما متناسب با نوع نیاز خود می‌توانید آنها را تنظیم کنید. امکان تنظیم Layout صفحه اصلی، میانبرها و حالت مرور وب به صورت مخفی یا عادی هم در اختیار شما قرار گرفته است.

مرورگر اینترنت Huawei Browser

جابه‌جایی سریع بین منوها با ژست‌های حرکتی

ژست‌های حرکتی یا کشیدن و رها کردن انگشتان در هنگام انجام کار با گوشی، همانند رابط کاربری EMUI و هارمونی او اس، در این مرورگر نیز بسیار منعطف است. شما در محیط کاربری هواوی بروزر می‌توانید با کشیدن انگشتتان به چپ و راست به صفحه قبلی و بعدی وبگردی خود بروید که این عمل سرعت کار با مرورگر را به  طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

مقایسه عملکرد با سایر مرورگرها

طبق بررسی‌ای که در وبسایت XDA Developers منتشر شده، مرورگر اینترنت Huawei Browser حجم بسیار کمتری در مقایسه با بسیاری از مرورگرها از جمله گوگل کروم دارد، اما در عین حال می‌تواند از نظر سرعت عملکرد با آنها رقابت کند. همچنین در این مرورگر، حجم بسیار کمتری از حافظه رم گوشی اشغال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*