افراد واکسینه شده

خدمات اجتماعی از پایان ماه آینده فقط به افراد واکسینه شده ارائه می‌شود

سخنگوی ستاد کرونا اعلام کرد خدمات اجتماعی نظیر خرید بلیط هواپیما و اتوبوس از پایان ماه آینده فقط به افراد واکسینه شده ارائه می‌شود.

دکتر علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد کرونا در خصوص وضعیت این بیماری در کشورمان اعلام کرد باید مراکز واکسیناسیون کشور برای افزایش سرعت واکسیناسیون به دو برابر افزایش پیدا کند و اگر بتوانیم سرعت فرایند را افزایش دهیم، تا پایان مهر دوز نخست واکسن در تمام کشور تزریق خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد طبق برنامه‌ریزی‌هایی که تا پایان مهر انجام دادیم، اگر آمار واکسیناسیون روزانه به 1 میلیون و 600 هزار دوز افزایش پیدا کند، به هدفمان نزدیک خواهیم شد. وی با ضروری دانستن انجام واکسیناسیون منظم و حفظ احترام مردم که در صف‌ها معطل نشوند تاکید کرد برای تحقق چنین اهدافی می‌بایست تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون به 2000 پایگاه و تیم‌های واکسیناسیون نیز به 2 برابر افزایش پیدا کند.

علیرضا رئیسی در ادامه تاکید کرد:

اگر ضریب اطمینانی به اسم دو شیفت شدن پایگاه‌ها را داشته باشیم خود به خود ظرفیت‌های ما دو برابر می‌شود و ان‌شاءلله به تزریق روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار دوز واکسن می‌رسیم که در طی یک ماه بالای ۴۵ میلیون دوز واکسن تزریق خواهد شد. بسیج در حوزه حمایت ۶۰ درصد کار، در حوزه نظارت ۴۲ درصد کار و در حوزه مراقبت ۳۲ درصد کارها را انجام می‌دهد؛ یعنی سطح بسیار بزرگی در این فرایند وجود دارد که هرگز نباید متوقف شود.

ارائه خدمات اجتماعی فقط به افراد واکسینه شده

سخنگوی ستاد کرونا در ادامه بیان کرد در حال حاضر 88 درصد افراد بالای 60 سال واکسن زدند و امروز 70 درصد بستری‌ها و مرگ و میر کرونایی به 12 درصدی مربوط می‌شود که واکسینه نشده‌اند؛ چنین آماری قدرت و اهمیت واکسن را نشان می‌دهد. وی افزود از روسای دانشگاه‌ها خواهش می‌کنم این عزیزان را به تزریق واکسن ترغیب کنند؛ چرا که برنامه‌های دیگری داریم.

علیرضا رئیسی در پایان خاطرنشان کرد خدمات اجتماعی نظیر فروش بلیط هواپیما و اتوبوس از یک یا دو ماه بعد از مهر ماه فقط به افراد واکسینه شده ارائه خواهد شد. همچنین در 45 روز آینده اگر واکسیناسیون را با جدیت به انجام برسانیم، از فوت هزاران نفر جلوگیری خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کدوم خدمات اجتماعی ؟؟؟؟ شما مگه خدماتی به کسی میدین

  2. کدوم واکسن ؟ خخخخخ برکت ؟؟؟ کوو ؟؟؟ دمپایی موال ؟ خخخخخخخخخخ