پیش فروش آیفون ۶ اس از ۲۷ شهریور ماه

براساس ایمیلی که از اپراتور وودافون ( Vodafone ) انگلستان لو رفته است ، ظاهرا کمپانی اپل قرار است پیش فروش آیفون ۶ اس ( iPhone 6S ) را از تاریخ ۱۸ سپتامبر ( ۲۷ شهریور ) آغاز کرده و اندکی پس از آن یعنی در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) روانه بازار کند.در این ایمیل که توسط وبسایت Mobile News دیده شده، از آیفون بعدی اپل با عنوان “آیفون جدید” یاد شده است. با این حال پیشبینی می‌شود که آیفون‌های بعدی با نام‌های “آیفون ۶S” و “آیفون ۶S پلاس” به بازار معرفی شوند.

آیفون بعدی از لحاظ ظاهری مشابه با آیفون کنونی خواهد بود، اما «مینگ چی کو» تحلیلگر مشهور KGI Securities می‌گوید که رنگ Rose Gold نیز به رنگ‌های آیفون آینده اضافه می‌شود.

دوربین آیفون بعدی نیز دستخوش تغییراتی جدی و بزرگ خواهد شد. علاوه بر افزایش دقت دوربین به ۱۲ مگاپیکسل، «جان گروبر» (J. Gruber) از مشهورترین خبرنگارانی که اخبار اپل را نقل می‌کند، اعتقاد دارد که دوربین آیفون بعدی دارای سیستمی با دو لنز است که قادر است تصاویری با کیفیت دوربین‌های DSLR را به ثبت برساند.

یکی دیگر از ویژگی‌های قطعی آیفون بعدی بهره‌گیری از تکنولوژی «فورس تاچ» است که اولین‌بار در اپل واچ به کار برده شد و می‌تواند تفاوت میان فشارهای آرام و محکم انگشت کاربر را تشخیص و بر مبنای آن اعمال مختلفی را انجام دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم آیفون بعدی شارژ وایرلسی، معرفی مدلی با شیشه محکم سافایر و پردازنده جدید A9 تولیدی سامسونگ است.

گزارش Mobile News تنها به زمان ورود آیفون بعدی به بازار اشاره داشته و اخبار پیشین مبنی بر معرفی این گوشی در ماه آگوست را تایید یا رد نکرده است.مینگ چی کو دو هفته پیش خبر داد که آیفون بعدی اپل در ماه آگوست رونمایی و در سپتامبر به بازار وارد خواهد شد. به گفته این تحلیلگر، ۶۶ درصد از سفارشات آیفون ۶s را مدل ۴.۷ اینچی و ۳۴ درصد باقیمانده را مدل بزرگتر ۵.۵ اینچی تشکیل خواهد داد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*