معرفی شارژر جدید نوکیا DC-16 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا

 

 

شارژر یو‌اس‌بی DC-16 نیروی دستگاه الکترونیک شما را دو برابر می‌کند و قابلیت انتقال را افزایش می‌دهد. این شارژ همراه را به هر گوشی یا دستگاهی که با شارژ یواس‌بی سازگاری دارد می‌توان متصل و آن را شارژ کرد. نوکیا DC-16را نیز می‌توان با هر گونه شارژر میکرو یو‌اس‌بی دیواری، شارژر فندکی خودرو یا هر کابل انتقال اطلاعات شارژ کرد.
علاوه بر این، می‌توان رنگ آن را با رنگ گوشی تطبیق داد. رنگ‌هایی که برای شارژر نوکیا DC-16 در دسترس هستند شامل آبی، قرمز، سفید و مشکی است.
نوکیا DC-16 طراحی جمع‌وجوری دارد و بسیار شیک است. با برخورداری از وزن ۷۵ گرم و ابعاد ۱۲۰×۲۳٫۳×۱۳٫۳ میلی‌متر، آن‌قدر کوچک و جمع و جور است که حتی می‌توان آن را به راحتی در کیف پول هم جا داد.
از این منبع نیروی اضافی می‌توان برای شارژ سریع و آسان در زمانی که به منبع انرژی دسترسی ندارید استفاده کنید. تنها کافیست در مواقع نیاز آن را به گوشی خود متصل کرده و به کار خود ادامه دهید. ۴ چراغ LED با نور واضح شما را از میزان شارژی که برای DC-16 باقی مانده مطلع می‌کنند.
شارژر نوکیا DC-16 تا ۲۲۰۰ میلی‌آمپر گنجایش دارد و هر بار شارژ، انرژی‌ای برابر با ۹۵۰ میلی‌آمپر برای دستگاه شما فراهم می‌کند. شارژ نوکیا DC-16 حداکثر تا ۵ ساعت طول می‌کشد. مدت زمان استندبای این دستگاه نیز به گونه‌ای است که پس از گذشت حداقل ۳ ماه در حالت استندبای، بیشتر از ۷۵ درصد انرژی آن کم می‌شود. چرخه عمر باتری نیز تا بیش از ۵۰۰ بار تخلیه انرژی و شارژ مجدد دوام می‌آورد. 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*