سونی دو گوشی اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا C4 را روانه بازار کرد

شرکت سونی امروز دو گوشی میان رده و پایین رده جدید اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا C4 را به بازار عرضه نمود.این دو گوشی از امروز در برخی بازارهای آسیایی، اروپا و خاورمیانه برای خرید در دسترس می باشند.

گوشی میان رده سونی Xperia M4 Aqua‌ همراه با مدل دو سیم‌‌کارته آن، M4 Aqua Dual به دلیل شکل ظاهری دستگاه و شباهت آن با Z3 شهرت دارد. این گوشی با استاندارد IP68 در برابر غوطه‌وری در آب و گرد و خاک مقاوم است و پورت USB آن نیز پوشش جداگانه‌ای ندارد.

سونی اکسپریا M4 Aqua، از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی IPS با وضوح تصویر ۷۲۰P، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی Cortex-A53 اسنپ‌دراگون ۶۱۵ و رابط گرافیکی آدرنو ۴۰۵ ، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در کنار یک باطری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ موسوم به لالی‌پاپ بهره می‌برد.

این گوشی از امروز در اروپا، خاورمیانه و بخش‌هایی از آسیا در دسترس قرار می‌‌گیرد. سونی پیش از این نیز این مدل را به بازار هند عرضه کرده بود. سفید، مشکی و قرمز، رنگ‌های عمومی این گوشی هستند ولی برخی بازارها، نسخه نقره‌ای آن را نیز دریافت می‌کنند.

مدل بعدی یعنی گوشی اکسپریا C4، شهرت خود را به دلیل دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه با فلش LED در بالای صفحه‌نمایش به دست آورده که کیفیت تصاویر سلفی را در هر مکانی با هر میزان نور تضمین می‌کند.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای MediaTek MTK6752، دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی FullHD و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت اشاره کرد.

این گوشی ابتدا در بازار آسیای میانه عرضه شده و سپس به تدریج در سایر نقاط در دسترس قرار می‌‌گیرد. سونی از این گوشی با عنوان دارنده بهترین دوربین سلفی جهان یاد می‌کند.

منبع :sonymobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا خبری از قمتش نیست اگر میدانید لطف کنید بگید دوستان یا مدیر سایت :Pondering: :Who-s-the-man: