قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن در واتساپ

واتساپ به زودی پیام‌های صوتی شما را به متن تبدیل می‌کند

واتساپ برای راحتی کاربران و از بین بردن محدودیت در گوش دادن به پیام‌های صوتی، مشغول توسعه و کار روی قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن است.

ارسال پیام‌های صوتی در واتساپ یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که این برنامه طی چند سال اخیر ارائه می‌دهد؛ زیرا گاهی اوقات ممکن است کاربران قادر به تایپ و ارسال پیام‌های متنی نباشند. ارسال پیام به صورت صوتی برخلاف راحتی که برای ارسال کننده دارد، برای فرد گیرنده پیام گاهی می‌تواند آزار دهنده باشد. ممکن است آن فرد در جمع یا جایی باشد که نتواند به راحتی پیام صوتی را گوش کند. به همین خاطر برای راحت‌تر شدن کار، واتساپ مشغول کار روی قابلیت جدیدی است که می‌تواند یک رونوشت از پیام‌های صوتی تهیه کرده و به نوشته تبدیل کند.

قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن تنها مخصوص کاربران آیفون است

گزارش جدید منتشر شده از سوی WABetaInfo نشان می‌دهد که قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد رونوشت پیام‌های صوتی دریافتی از سوی کاربران را با استفاده از فناوری تشخیص گفتار، به حالت متن دربیاورند. این قابلیت اختیاری است و به مجوزهای خاصی نیز احتیاج دارد. هرچند این ویژگی می‌تواند محدود به اپل و گوشی‌های آیفون باشد.

قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن در واتساپ

همچنین منبع به ما اطلاع می‌دهد که رونویسی از پیام‌های صوتی به جای سرورهای واتساپ یا فیسبوک در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند، که این مسئله در کل چیز خوبی است. این ویژگی در حال حاضر تنها برای سیستم عامل iOS واتساپ در حال توسعه است و کاربران می‌توانند آن را در نسخه‌های آزمایشی که در آینده منتشر می‌شوند امتحان کنند.

در حال حاضر، هیچ مدرکی مبنی بر توسعه‌ی این قابلیت در نسخه اندروید وجود ندارد. با این حال، بعید است Whatsapp اندروید از چنین ویژگی مهمی بی‌بهره بگذارد. اگر اخبار و گزارشات بیشتری در مورد توسعه‌ی این ویژگی در نسخه‌ی اندرویدی در دسترس قرار گرفت، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این همه بی خاصیت بازی در آورد واتساپ داره جبران میکنه 😂