تصاویر منتسب به گوشی Meizu MX5 Pro

پیش از این در مورد گوشی جدید کمپانی میزو با نام Meizu MX5 برایتان نوشه بودیم.محصولی که بنا به تصاویر منتشر شده از آن از یک صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربینی ۴۱ مگاپیکسلی بهره می برد.امروز تصاویری از مدل پرو این گوشی با نام Meizu MX5 Pro منتشر شده است.

امروزه بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند به دنبال گوشی هایی هستند که مجهز به آخرین تکنولوژی ها باشند از این رو، شرکت های فعال در این عرصه با تولید نمونه های Plus، Max و Pro برای گوشی هایی مانند آیفون ۶ پلاس، اوپو آر ۷ پلاس و هوآوی پی ۸ مکس که نسبت به مدل های معمولی خود قدرتمندتر هستند، در صدد پاسخگویی به این نیاز بر می آیند.شرکت میزو نیز از قاعده مستثنی نبوده و این روش را در ارایه محصولات خود بکار برده است. بر اساس تصاویری که که از آخرین محصول این شرکت منتشر شده است می توان پیش بینی کرد این گوشی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی و مشخصات سخت افزاری قوی تری نسبت به گوشی Meizo MX5 باشد.

گفتنی است گوشی Meizo MX5 مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، چیپست MT6793 مدیاتک، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۰ و جلوی ۳ مگاپیکسلی و پلتفرم اندروید ۵ خواهد بود و شنیده می شود در اواخر ماه آینده همزمان با Meizo MX5 Pro رونمایی شود.

منبع : phonearena