شیائومی می بند 6 NFC

شیائومی می بند 6 NFC، مش وای فای AX3000 و یک پروژکتور هوشمند برای اروپا معرفی شدند

شیائومی در مراسم امروز خود با دست پر حاضر شد و از شیائومی می بند 6 NFC، سیستم مش وای فای AX3000 و یک پروژکتور هوشمند برای بازار اروپا رونمایی کرد.

گوشی‌های سری 11T شیائومی ستارگان رویداد امروز این شرکت بودند؛ اما شیائومی فقط محدود به گوشی نیست و گجت‌های پوشیدنی و هوشمند متنوعی را نیز تولید می‌کند و امروز سه عضو جدید به آنها اضافه شد: نسخه جدیدی از شیائومی می بند 6 با NFC، مش وای فای برای پوشش‌دهی بهتر خانه‌های بزرگ و یک پروژکتور میان‌برد.

شیائومی می اسمارت بند 6 NFC

شیائومی می بند 6 NFC

شیائومی پیشتر در فروردین ماه سال جاری از نسل ششم دستبند هوشمند خود رونمایی کرده بود. می اسمارت بند 6 به NFC مجهز نشده بود و به همین خاطر کاربران نمی‌توانستند از قابلیت پرداخت بدون تماس فیزیکی لذت ببرند. البته کمتر پیش می‌آید که شیائومی یک Mi Band را با قابلیت NFC در خارج از چین عرضه کند، ولی امروز دقیقا همین اتفاق افتاد.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 NFC با همکاری مشترک مسترکارت توسعه داده شده است. بنابراین شما نه تنها می‌توانید از این دستبند برای پرداخت خرید‌های خود در یک فروشگاه استفاده کنید، بلکه امکان استفاده از حمل و نقل عمومی نیز با آن فراهم شده است.

دیگر تفاوت این نسخه با مدل اصلی به استفاده از میکروفون برمی‌گردد. حالا شما می‌توانید با دستیار صوتی آمازون الکسا صحبت کنید و از طریق آن فرامین مربوط به سیستم خانه هوشمند خود را منتقل کنید.

سایر مشخصات شیائومی می اسمارت بند 6 NFC تفاوتی با مدل اصلی ندارد. البته قیمت این مدل ۵۵ یورو است که ۱۰ یورو بیشتر از Mi Band 6 است.

سیستم مش AX3000 شیائومی

برخی خانه‌ها به حدی بزرگ هستند که یک روتر جوابگوی آنها نیست و خیلی‌ از افراد نیز تمایل ندارند بین اتاق‌های خود از کابل اترنت استفاده کنند. اینجا دقیقا جایی است که مش وای فای به کار می‌آيد. شیائومی مش AX3000 را به صورت بسته دوتایی به فروش می‌رساند و ادعا می‌کند که برای پوشش دادن یک خانه ۳۷۰ متر مربعی و ۲۵۴ دستگاه کافی است.

این دستگاه از وای فای 6 (یا همان 802.11ax) به همراه 2*2 MIMO برای ارتباط سریع بین دو واحد و گجت‌های متصل به آنها استفاده می‌کند. انتقال از یک واحد به دیگری هم به صورت خودکار صورت می‌گیرد و کاربر متوجه هیچ مشکلی در اتصال اینترنت خود نخواهد شد. سیستم مش AX3000 (بسته ۲ عددی) با قیمت ۱۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

پروژکتور می اسمارت 2

شیائومی می بند 6 NFC / پروژکتور شیائومی

محصول دیگری که در کنار شیائومی می بند 6 NFC معرفی شد، یک پروژکتور هوشمند است. این شرکت چینی پیشتر در فروردین ماه از یک پروژکتور حرفه‌ای با برچسب قیمتی ۱۰۰۰ یورویی رونمایی کرده بود و حالا نوبت به Mi Smart Projector 2 رسیده که با قیمت ۶۰۰ یورویی خود یک تجربه سینما مانند با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی می بند 6 NFC / پروژکتور شیائومی

این پروژکتور می‌تواند خروجی تصویر با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه دهد و اندازه تصویر نیز از ۶۰ اینچ (از فاصله ۱.۶ متری دیوار) تا ۱۲۰ اینچ (فاصله ۳.۲ متری) متفاوت است. در بدنه پشتی این پروژکتور درگاه HDMI با پشتیبانی از صدای دالبی قرار دارد. همچنین در صورتی که می‌خواهید از اسپیکر‌های اکسترنال استفاده کنید، می‌توانید به سراغ جک ۳.۵ میلی‌متری بروید.

همانند نسل قبل، این پروژکتور نیز به اندروید TV مجهز شده است تا کاربران بتوانند انواع سرویس‌های استریمینگ را روی آن نصب کنند. شما همچنین می‌توانید از DLNA یا سایر سیستم‌های اشتراک گذاری بی سیم محتوا استفاده کنید. درگاه USB 2.0 نیز برای نشان دادن هرچه سریع‌تر تصاویر موجود روی یک درایو خاص حضور دارد.

شیائومی می بند 6 NFC / پروژکتور شیائومی

نکته آخر اینکه نیازی نیست همیشه به دنبال کنترل باشید و می‌توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت فرامین خود را به پروژکتور منتقل کنید.

کدام یک از گجت‌های فوق نظر شما را جلب کرد؟ شیائومی می بند 6 NFC، مش وای فای یا پروژکتور هوشمند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*